اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازی Alice: Asylum

اطلاعاتی جدید از بازی Alice: Asylum

وی جی مگ: بازی American McGee’s Alice عنوانی بود که فرنچایز آلیس در سرزمین عجایب را به درون کابوس تاریکی منتقل می‌کرد. بازی اگرچه با انتقاداتی در زمینه گیم‌پلی مواجه شد اما به واسطه داستانی قابل توجه و پیچش منحصر به فرد مورد ستایش فراوانی قرار گرفت. اکنون اطلاعاتی جدید درباره عنوان جدید این مجموعه تحت نام بازی Alice: Asylum منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، در سال 2017 بود که سازنده این مجموعه از EA خواست تا توسعه نسخه جدید را در دستور کار قرار دهند. به نظر می‌رسد آمریکن مک‌گی خالق این مجموعه بازی در حال کار روی نسخه بعدی بازی باشد. در بلاگ رسمی استودیو سازنده اعلام شد که «آمریکن سخت مشغول کار روی طراحی، بخش هنری و داستان قسمت بعدی از ماجراجویی‌های آلیس است. داستان بازی Alice: Asylum قبل از حوادث American McGee’s Alice روایت می‌شود. جایی که آلیس جوان به دنبال از دست دادن خانواده‌اش در حال مبارزه با آسیب‌های روحی وارد شده است.»

چنان‌چه طرفداران از ساخت قسمت بعدی خوشحال شده و هیجان‌زده شده باشند می‌توانند با ثبت‌نام در وبسایت بازی و با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آن در فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و یوتیوب حمایت خود را نشان دهند. هم‌چنین در پلتفرم Patreon این امکان به وجود آمده تا گیمرها نظاره‌گر قدم به قدم مراحل ساخت بازی بعدی Alice باشند. آمریکن مک‌گی در این باره نوشت «به من و انجمن مخاطبین Alice برای ساخت بخش بصری، مکانیک‌ها و داستان ماجراجویی بعدی Alice ملحق شوید. با استفاده از Patreon، یوتیوب و سایر سرویس‌های اشتراک‌گذاری، ما با یکدیگر به مانند یک تیم فعالیت خواهیم کرد تا نسخه بعدی بازی همان چیزی باشد که شما انتظار دارید. از این طریق شما می‌توانید به من و سایر انجمن مخاطبین بازی ارتباط مستقیم داشته باشید.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − یک =