اخبار بازی

تماشا کنید: افت گرافیکی چشم‌گیر Crackdown 3

وی جی مگ: پس از سال‌ها انتظار و تاخیرهای مکرر سرانجام بازی Crackdown 3 عرضه شد و با کسب متوسط امتیاز 60 به هیچ وجه نتوانست انتظارات کیفی را برآورده کند. با این حال ویدئو جدید منتشر شده حاکی از افت گرافیکی چشم‌گیر Crackdown 3 نسبت به زمان معرفی اولیه آن است.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که در جریان هستید کمپانی مایکروساخت و سازندگان نسخه سوم Crackdown در جریان ساخت این اثر از تکنولوژی پردازش ابری بهره گرفتند تا در بازی شاهد سطح جدیدی از تخریب‌پذیری محیط باشیم که تاکنون در هیچ بازی دیگری دیده نشده است. موضوعی که مایکروسافت مانور زیادی روی آن داد و حتی مدتی قبل از انتشار هم تاکید کرد تکنولوژی ابری استفاده شده در بازی قدرتی برابر با 12 کنسول Xbox One در اختیار بازی قرار می‌دهد. با این حال ویدئو جدید منتشر شده از افت گرافیکی شدید و چشم‌گیر Crackdown 3 خبر می‌دهد که به هیچ وجه قابل مقایسه با نمایش اولیه آن در سال 2015 نیست.

سازندگان در استودیو Sumo Digital مدعی شده بودند هر گلوله‌ای در سطوح مختلف بازی اثر منحصر به فردی از خود برجای می‌گذارد و یا در بخش چند نفره تمامی ساختمان‌های محیط قابل تخریب شدن هستند که در محصول نهایی عرضه شده شاهد وقوع چنین مواردی نیستم. Crackdown 3 برای دو پلتفرم Xbox One وPC در دسترس قرار دارد.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + هفده =