اخبار بازی GamesCom 2018

اطلاعاتی جدید از بازی بعدی سازندگان Forza Horizon 4

اطلاعاتی جدید از بازی بعدی سازندگان Forza Horizon 4

وی جی مگ: تیم توسعه استودیو Playground Games برای مدتی است که به دو بخش تبدیل شده و تیم دوم مشغول ساخت یک بازی کاملا جدید است که شایعات تایید نشده به نسخه جدید سری Fable اشاره دارد. اکنون اطلاعاتی جدید از بازی بعدی سازندگان Forza Horizon 4 به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، در جریان برگزاری نمایشگاه Gamescom در شهر کلن آلمان وبسایت DualShockers گفتگویی را با آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی عناوین Xbox انجام داد و طی آن جزئیاتی از سازندگان Forza Horizon 4 و تیم سازنده منتشر شد. «به نظر من اگر شما به استودیو Playground و کارنامه کاری آن‌ها نگاهی بیندازید و نحوه برخورد آن‌ها با پروسه تولید یک اثر را در نظر بگیرید متوجه احساس هدفمندی، اهمیت و اندیشه‌ای که پشت آثار خود قرار می‌دهند خواهید شد. این تیم بسیار بااستعداد بوده و به خوبی از رهبری و تفکر یکسان برخوردار است. تغییرات فصلی اضافه شده و نوآوری‌های اعمال شده در ساختار Open World با بازی Forza Horizon 4 مثالی از استعداد این تیم است. اکنون همین استعداد و رهبری به پروژه دوم‌شان هم هدایت شده است»

«اگرچه این یک پروژه محرمانه محسوب می‌شود با این حال می‌دانم تقریبا تمامی گیمرها می‌خواهند تا در مورد بازی بعدی سازندگان Forza Horizon 4 جزئیات بیشتری بدانند. تقاضای ما از شما بدین شرح است که مدتی بیشتری صبوری نمایید. با این حال اطمینان داشته باشید تیم مستعد ما در حال فعالیت و کار روی یک بازی بسیار بزرگ انحصاری بوده که حقیقتا باید در مورد آن هیجان زده بود.»

«ما می‌دانیم که Playground در حال انجام کاری بسیار ویژه است. در عین حال هنگامی که می‌خواهیم بازی را رونمایی کنیم باید با برنامه عمل کنیم. به هر صورت اکنون Playground دو تیم در اختیار داشته و ظرفیت بیشتری به نسبت گذشته دارد. هنگامی که زمان درست فرا برسد و پروژه تیم سازنده آماده باشد گیمرها هیجان‌زده خواهند شد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − سه =