اخبار بازی

معرفی سریال Devil May Cry و تایید ارتباط آن با Castlevania

معرفی سریال Devil May Cry و تایید ارتباط آن با Castlevania

وی جی مگ: براساس گزارش منتشر شده از سوی وبسایت IGN آقای Adi Shankar تهیه‌کننده اجرایی سریال Castlevania که محصول شبکه نت‌فلیکس است ساخت سریال Devil May Cry را مورد تایید قرار داد.

به گزارش وی جی مگ، این تمامی ماجرا نبوده و Shankar تایید کرد که اقتباس مجموعه بازی محبوب شرکت کپکام ارتباطی با دیگر ساخته این شخص یعنی سریال Castlevania خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست ارتباط این سریال با Castlevania چه معنایی خواهد داشت. سریالی که فصل دوم آن در ماه اکتبر گذشته پخش شد و توانست با استقبال بسیار مطلوب مخاطبین و منتقدین در سرتاسر دنیا مواجه شود. چند روز پس از پخش فصل دوم نگذشته بود که شبکه نت‌فلیکس ساخت فصل سوم آن را هم تایید و در دستور کار خود قرار داد.

با توجه به کیفیت ساختی سریال Castlevania از خود به نمایش گذاشته می‌توان پتانسیلی مشابه را هم برای سریال Devil May Cry در نظر گرفت. Shankar در مصاحبه با وبسایت IGN گفت که به این دلیل حقوق Devil May Cry را خریداری کرده تا افراد هالیوودی با تولید اقتباس‌های نامطلوب آن را خراب نکنند. در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی بیشتری در خصوص زمان انتشار این سریال به اشتراک گذاشته نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + هفت =