اخبار بازی

شایعه: نام قسمت جدید بازی Diablo مشخص شد

شایعه: نام قسمت جدید بازی Diablo مشخص شد

وی جی مگ: زمان زیادی تا برگزاری رویداد BlizzCon باقی نمانده و بسیاری در انتظار معرفی قسمت جدید بازی Diablo هستند اما به تازگی محصولاتی در فروشگاه Blizzard قرار گرفته که احتمالا نام قسمت جدید بازی Diablo را مشخص می‌کند. اثری که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده.

به گزارش وی جی مگ، در ادامه می‌توانید تصویری که از فروشگاه Blizzard گرفته شده را مشاهده کنید که در آن بارها به نام Diablo: Reign of Terror اشاره شده. جالب است بدانید که سال گذشته همین اتفاق برای World of Warcraft رخ داد و نام بسته اضافه شونده بعدی آن به واسطه آیتم‌های جدید فروشگاه بلیزارد لو رفت.

شایعه: نام قسمت جدید بازی Diablo مشخص شد 1

حالا باید دید که آیا قسمت جدید بازی Diablo با نام Diablo: Reign of Terror شناخته می‌شود یا این عنوان برای یک بسته قابل دانلود یا حتی سریالی انتخاب شده که اخباری از آن به تازگی در دسترس قرار گرفته. سریالی که گفته می‌شود شبکه آنلاین Netflix وظیفه ساخت آن را برعهده دارد.

چندی پیش Blizzard آگهی استخدامی را منتشر کرد و طبق اطلاعات آن برخی کارشناس‌ها احتمال دادند که این استودیو در حال حاضر روی قسمت جدید بازی Diablo کار می‌کند. از سویی این بازی در BlizzCon دو پنل جداگانه دارد و بعید نیست که شاهده معرفی رسمی آن در این رویداد سالیانه باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − هجده =