اخبار بازی

نسخه‌های بعدی Dragon Age و Mass Effect از Anthem تاثیر می‌گیرند

نسخه‌های بعدی Dragon Age و Mass Effect از Anthem تاثیر می‌گیرند

وی جی مگ: در جریان همایش PAX West در شهر سیاتل، استودیو Bioware اظهار کرد ساختار داستانی Anthem که به عنوان یک سرویس آنلاین ارائه می‌شود تیم سازنده را قادر می‌سازد تا پس از عرضه بازی، خط داستانی جدیدی به آن اضافه کنند. همین ساختار باعث می‌شود نسخه‌های بعدی Dragon Age و Mass Effect از Anthem تاثیر بگیرند.

به گزارش وی جی مگ، هاب طراحی شده بازی Anthem تحت عنوان Tarsis محلی است که پلیرها می‌توانند عناصر سنتی و داستانی بازی‌های نقش‌آفرینی را تجربه کنند. با این حال دنیای اشتراکی آنلاین بازی جایگاه مبارزه و به دست آوردن لوت است. مایکل گمبل تهیه‌کننده ارشد Anthem توضیح داد «ما داستان بازی خود را پس از عرضه آن ادامه می‌دهیم. همان‌طور که می‌دانید ما بازی‌های قدیمی را با داستانی برای مجموعه‌ای از شخصیت‌ها منتشر می‌کردیم و با استفاده از بسته‌های الحاقی، داستان‌های منحصر به فردی را به محصول خود اضافه می‌کردیم. ساختار Anthem به ما اجازه می‌دهد تا ماه‌ها یا سال‌ها پس از عرضه بازی داستان‌های جدیدی را در آن روایت کنیم.»

«برای مثال پس از انتشار بازی می‌توانیم داستان یک شخصیت خاص یا حادثه‌ای برای یک مکان، مشخص کنیم. چالش‌ها و تغییراتی را روی ماموریت‌ها، رابطه‌ها و حتی شخصیت‌ها اعمال کنیم. می‌توانیم شخصیت‌های جدید اضافه کنیم و ساختار Anthem به راحتی امکان چنین چیزی را به ما می‌دهد. در همین مورد امیدوارم نسخه‌های بعدی Dragon Age و Mass Effect از Anthem تاثیر بگیرند تا بتوانیم به این شیوه داستان‌سرایی ادامه دهیم.» عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + بیست =