اخبار بازی

نظر جالب کارمند جدید Kojima Productions درباره Death Stranding

نظر جالب کارمند جدید Kojima Productions درباره Death Stranding

وی جی مگ: دیگر عادت کرده‌ایم که ابتدای مطالب پیرامون Death Stranding بنویسیم و بخوانیم که هم‌چنان پس از گذشت سه سال از معرفی اولیه و انتشار چندین تریلر نمی‌‌دانیم این بازی دقیقا چیست و از چه قرار است. این مورد حتی برای کارمند جدید Kojima Productions هم صدق می‌کند و اظهار نظر جالب وی درباره Death Stranding نشان می‌دهد تا پیش از پیوستن به استودیو در خصوص این بازی ایده درستی نداشته است.

به گزارش وی جی مگ، به گفته کارمند جدید Kojima Productions یعنی اکی سایتو که به عنوان مدیر ارتباطات و بازاریابی به استودیو ملحق شده، عنوان Death Stranding حتی ذره‌ای به آن‌چه که پیش از این تصورش را می‌کرده شباهتی ندارد. سایتو فعالیت‌ش را در هفته جاری در استودیو Kojima Productions آغاز نمود و اکنون نظراتش را درباره Death Stranding و در خصوص آن چه که در مورد بازی مشاهده کرده در توییتر به اشتراک گذاشته است. «خدای من… این بازی به هیچ وجه، آن چیزی که فکرش را می‌کردم نیست.»

اگرچه کوجیما تاکنون کم و بیش توضیحاتی در خصوص اثر در دست ساختش ارائه کرده اما به نظر می‌رسد برگ برنده و نکات اصلی آن هنوز رونمایی نشده است. این مسئله که سایتو تا پیش از ملحق شدن به تیم Kojima Productions ایده درست و کاملی از آن چه که Death Stranding هست نداشته نشان می‌دهد که کوجیما و دستیارانش مشغول توسعه و ساخت چه تجربه دیوانه‌واری هستند. عنوانی که هم‌چنان تاریخ عرضه مشخصی نداشته اما امید می‌رود در سال 2019 شاهد انتشار این اثر مورد انتظار باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 4 =