اخبار بازی

نشانه‌ای جدید از PS5 در موتور گرافیکی Unreal Engine 4

نشانه‌ای جدید از PS5 در موتور گرافیکی Unreal Engine 4

وی جی مگ: تصویر جدیدی از محیط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 منتشر شده که به وجود پلتفرم جدیدی تحت عنوان “Erebus” اشاره می‌کند. این تصویر می‌تواند نشانه‌ای جدید از PS5 ، کنسول نسل نهمی شرکت سونی باشد.

به گزارش وی جی مگ، در تصویر مذکور که در وبسایت ResetEra منتشر شده این پلتفرم جدید از اختصار “TST2” برای پوشش خود استفاده می‌کند تا جزئیات آن در امان بماند. هم‌چنین در تصویر دیگری، Erebus در کنار دو کنسول PS4 و XBOX ONE به چشم می‌خورد. این مورد بررسی شدن قابلیت بازی میان‌پلتفرمی را توسط انجین نشان می‌دهد. بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت Erebus با کنسول‌های نسل فعلی کراس‌پلتفرم خواهد داشت. به‌علاوه به چشم خوردن عبارت “bPS4SeenOtherConsole” به این مسئله اشاره دارد که Erebus یک کنسول واقعی به شمار می‌رود.

اکنون باید توجه کرد چرا تمامی این موارد می‌توانند نشانه‌ای جدید از PS5 باشند. پیش از آن شما را به مطالعه معنی واژه “Erebus” و توصیفی که از آن در صفحه ویکی‌پدیا وجود دارد دعوت می‌کنیم «Erebus یکی از خدایان اولیه در اساطیر یونان باستان بوده و نشان‌دهنده تجسم تاریکی است. به عنوان مثال هزیود شاهر معروف یونانی در اثر تئوگونیای خود او را به عنوان یکی از پنج موجود اولیه در خلقت معرفی می‌کند.»

نکته قابل توجه اشاره به شماره پنج است. شرکت سونی پیش از این نیز برای محصولات در دست ساخت عناوینی از اساطیر یونان انتخاب کرده بود. برای مثال کنسول PS4 با اسم رمز Orbis و PSVR با اسم رمز Morpheus شناخته می‌شد. شایعات پیرامون کنسول نسل بعدی سونی بسیار زیاد بوده و باید منتظر ماند و دید سرانجام چه زمانی کنسول‌های نسل بعدی معرفی خواهند شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 4 =