اخبار بازی

معرفی شخصیت‌های جدید و قابلیت‌های جدید بازی Super Smash Bros Ultimate

معرفی شخصیت‌های جدید و قابلیت‌های جدید بازی Super Smash Bros Ultimate

وی جی مگ: امروز شرکت نینتندو رویدادی در رابطه با بازی مورد انتظار کنسول Nintendo Switch یعنی Super Smash Bros Ultimate برگزار کرد. کارگردان این اثر آقای ماساهیرو ساکورای اطلاعات و جزئیاتی درباره شخصیت‌های جدید، حالت‌ها، گزینه‌ها و قابلیت‌های جدید بازی Super Smash Bros Ultimate به اشتراک گذاشت.

به گزارش وی جی مگ، از جمله حالت‌های جدید معرفی شده برای Super Smash Bros Ultimate می‌توان به حالت Smashdown Mode اشاره کرد. در این حالت پلیر تعدادی کاراکتر را انتخاب کرده و مسابقات خود را آغاز می‌کند. هر کاراکتری که شکست بخورد اجازه استفاده از آن در مسابقه‌های بعدی در مقابل حریف داده نخواهد شد. این حالت می‌تواند باعث شود پلیرها از کاراکترهای مختلفی برای دست‌یابی به پیروزی استفاده نمایند و تنها انتخاب شخصیت‌های آن‌ها به چند تعداد خاص محدود نشود.

Squad Strike حالت دیگری بود که برای بازی معرفی شد. در این حالت رقابت‌های بازی به صورت 3v3 یا 5v5 دنبال شده که می‌تواند به صورت تک‌نفره یا با همراهی دیگر پلیرها به صورت انجام مبارزه به صورت نوبتی دنبال شود. Tourney Mode از دیگر حالت‌های به نمایش در آمده و معرفی شده در طول برگزاری این رویداد بود. در این حالت 32 شخصیت در مقابل هم قرار می‌گیرند که می‌تواند تلفیقی از پلیرهای واقعی یا هوش مصنوعی CPU باشد. به همراه این حالت‌های معرفی شده، ساکورای هم‌چنین اشاره کرد Classic Mode با قرار دادن پلیر در مقابل تعدادی حریف در میدان نبرد باز هم به این سری بازخواهد گشت. Training Mode هم مورد دیگری بود که قرار است به بازی اضافه شود.

اکنون قوانین اولین مواردی هستند که قبل از شروع مبارزه قابل تنظیم شدن هستند و به پلیر این اجازه را می‌دهند تا گزینه‌های خود را در شروع مبارزه اعمال نماید. به منظور ارائه جزئیات بیشتر در خصوص گزینه‌ها و قوانین مربوط به بازی، ساکورای اظهار کرد Stock، Timed Matches و Stamina Battles بخشی از گزینه‌های استاندارد مربوط به مبارزات بازی خواهند بود. انتخاب استیج هم بعد از آن قرار دارد.

اکنون که صحبت از استیج‌ها شد در این رویداد مشخص شد عنوان Super Smash Bros Ultimate مجموعا 103 استیج کاملا متفاوت خواهد داشت. این مورد تقریبا دو برابر تعداد استیج‌های عنوان قبلی این مجموعه یعنی بازی Super Smash Bros روی WiiU است که به همراه بسته‌های الحاقی خود جمعا به 50 استیج می‌رسید. در نظر داشته باشید که هر استیج در بازی می‌تواند به فرم‌های Battlefield یا Omega تبدیل شود که در این صورت می‌توان تعداد استیج‌های این اثر را در حدود 300 در نظر گرفت.

هنگام مسابقات Sudden Death، دوربین به جای آن که تنها در یک نقطه ساکن بماند رو به جلو زوم خواهد کرد تا تنش، هیجان و درام بیشتری به مسابقات در حال انجام Super Smash Bros Ultimate ببخشد. گزینه جدید Final Smash Meter هم به بازی اضافه شده که به پلیرها اجازه می‌دهد از یک Final Smash قابل شارژ بهره ببرند. هیچ دو Final Smashی هم به صورت همزمان فعال نخواهند شد.

رونمایی از آیتم‌ها، پوکمون و تروفی‌های کمکی جدید که گیمرها می‌توانند از آن در نبرد خود استفاده کنند از دیگر موارد قابل اشاره است. از جمله مهم‌ترین آیتم‌های معرفی شده می‌توان از Death Scythe از بازی Castlevania نام برد. دیگر آیتم جدید هم Ramblin’ Evil Mushroom نام داشت. پوکمون‌های نام‌برده شامل Mimkyu, Alolan Exeggutor و Vulpix می‌شود. تروفی‌های کمکی معرفی شده هم شامل Rathalos از سری بازی Monster Hunter، Shovel Knight و The Moon از عنوان Legend of Zelda: Majora’s Mask می‌شود.

اما در بخش انتهایی هم نوبت به معرفی شخصیت‌های جدید رونمایی شده برای بازی Super Smash Bros Ultimate می‌رسد. شخصیت King K. Rool از مجموعه عناوین Donkey Kong Country که یک شخصیت قدرتی به شمار می‌رود و در عین حال در بخش شخصیت‌های با واکنش سریع هم دسته‌بندی می‌شود، پروتاگونیست اصلی مجموعه Castlevania یعنی سایمون بلمونت و شخصیت Richter از بازی Castlevania: Rondo of Blood از جمله مهم‌ترین موارد معرفی شده برای بازی هستند.

عنوان Super Smash Bros. Ultimate هم‌اکنون در حال توسعه و ساخت بوده و قرار است در تاریخ 7 دسامبر 2018 (16 آذر 97) به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch منتشر شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 1 =