اخبار بازی

کمپانی Bandai Namco روی یک بازی ترسناک کار می‌کند

کمپانی Bandai Namco

وی جی مگ: به تازگی شرکت ژاپنی Bandai Namco وب‌سایت جدیدی باز کرده که به نظر می‌رسد این وب‌سایت برای عنوان جدیدی است که در دست توسعه است. عکسی در این وب‌سایت وجود دارد که اگر به آن نگاه کنید احساس می‌کنید که قرار است ترس زیادی در این بازی وجود داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، این وب‌سایت «Summer Horror» نام‌گذاری شده است که پس زمینه آن یک تصویر متحرک از یک خانه است و تنها چیزی که در این تصویر متحرک است، ابرهای آسمان است. از طریق این لینک می‌توانید این وب‌سایت را مشاهده کنید.

در بین کلمه‌های کلیدی موجود، چیزی که جلب توجه می‌کند، زامبی است و اگر روی گزینه شبکه اجتماعی کلیک کنید یک پیام به اشتراک گذاشته می‌شود که اتفاقی در تابستان خواهد افتاد. آدرس این وب‌سایت شامل کلمه «Domas» است که در زیر عکس نیز قابل مشاهده است ولی نمی دانیم که معنی این کلمه چه می‌تواند باشد. اطلاعات دیگری موجود نیست و فقط می‌دانیم که قرار است در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت ژاپن در تاریخ 30 آگوست این بازی معرفی می‌شود. هنوز معلوم نیست که این بازی برای چه پلتفرم‌هایی در دست توسعه است و باید تا 30 آگوست برای دریافت اطلاعات تکمیلی منتظر بمانیم. در زیر می‌توانید تصویر موجود در وب‌سایت بازی را مشاهده کنید.

کمپانی Bandai Namco

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =