اخبار بازی

اطلاعاتی جدیدی از بسته Forsaken بازی Destiny 2

اطلاعاتی جدیدی از بسته Forsaken بازی Destiny 2 1

وی جی مگ: امروز شرکت Bungie میزبان استریمی بود که سلاح و تغییرات مبارزه در بسته قابل دانلود Forsaken بازی Destiny 2 را نشان می‌داد. در این بسته قابل‌ دانلود گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی وجود دارد و همچنین ابزار‌های موجود در بازی بیشتر از قبل می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در این بسته قابل دانلود قهرمانان بیشتری به بازی اضافه می‌شود. با بهبود‌هایی که بازی خواهد داشت و همچنین مهارت‌هایی که به آن اضافه می‌شود این بازی بسیار ارزش دیدن را داشت و انجام دادن آن نیز بسیار لذت بخش خواهد بود.

9 قهرمان جدید در این بسته قابل‌دانلود وجود دارد که به هرکس روش خاصی برای بازی کردن می‌دهد. البته هر کدام ویژگی‌های مرتبط با خود را دارند. گزینه‌های در دسترس مرتبا اصلاح می‌شوند. تعداد زیادی از این قابلیت‌ها و توانایی‌ها تغییر یافته‌اند تا به پلیر‌ها اجازه داده شود تا با ویژگی‌های جدید ارتباط برقرار کنند.

سه Slot جدید برای Kinectic، Energy و Power Weapons وجود خواهد داشت. مهمات هر اسلحه هم مستقل از این Slotها خواهد بود پس در هر Slot می‌توانید سلاح‌های متفاوتی داشته باشید. اسلحه‌هایی که در این Slotها قرار دارند به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که بالانس را حفظ کنند و گزینه‌های بیشتری فراهم سازند. توسعه‌دهندگان می‌خواستند پلیر‌ها به هر روشی که دوست دارند بازی کنند.

در حالت PVP پلیر با مهمات از جمله مهمات ویژه respawn خواهد شد و هیچ مشکلی با مهمات نخواهد داشت. رول‌های شانسی برای اسلحه‌ها برگشته که اینبار تنوع بیشتری دارد. ارتقا‌های Masterwork برای سلا‌ح‌ها قرار است تا 10 عدد افزایش یابد و مود‌ها هم بهبود می‌یابند و فقط نوع انرژی را دستکاری نمی‌کنند و روش‌های بازی پلیر را دچار تغییر می‌کنند. مودها را داخل سلاح‌ها باید قرار داد ولی می‌توان مودها را جدا کرد و برای سلاح‌های دیگراستفاده کرد. مودهای زره‌ها نیز تغیر کرده است.

این تغییرات باعث شده تا توسعه‌دهندگان این بازی مهمات بیشتری فراهم کنند و این باعث شده تا مرگ و میر در بازی را نیز تغییر دهند تا سلاح‌های اصلی در بازی حالت رقابتی بیشتری داشته باشند. دو ضربه به guardian و یک شلیک به سر با اسلحه اصلی کشنده‌تر شده است. قابلیت‌های سوم شخص بازی مانند shoulder chargeها با یک ضربه guardian ها را از پا در می‌آورد. نارنجک‌ها نیز دچار تغییراتی شده‌اند.

یک نقشه جدید نیز وجود دارد که مسابقه‌های Clash در آن وجود دارد. بعضی از این تغییرها قبل از عرضه بسته قابل دانلود انجام می‌شود و بقیه تغییرات بعد از عرضه آن انجام می‌شود.  بسته قابل دانلود Destiny 2 Forsaken در تاریخ 4 سپتامبر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + نه =