اخبار بازی

نسخه جدید بازی Jade Empire در حال ساخت است ؟

نسخه جدید بازی Jade Empire در حال ساخت است ؟

وی جی مگ: کمپانی EA به تازگی نشان تجاری سری Jade Empire را تمدید کرده است. به دنبال بازگشت مجموعه Dragon Age که چندی پیش قسمت جدید آن معرفی شد شاید پس از عرضه بازی Anthem نوبت به یکی دیگر از فرنچایزهای قدیمی Bioware برسد و نسخه جدید بازی Jade Empire معرفی و توسعه آن در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، این نام تجاری در تاریخ 22 ژانویه به ثبت رسیده و کاملا عادی است که ناشران به منظور از دست ندادن نام تجاری فرنچایزهای‌شان اقدام به تمدید آن کنند. مخصوصا که مجموعه مورد بحث Jade Empire بوده که طرفداران خاص خودش را دارد. در ثبت نشان تجاری صورت گرفته برای حفظ سری Jade Empire به طور واضح اعلام شده که این اثر مرتبط به بازی‌های ویدئویی و سرویس‌های سرگرمی محور است.

با توجه به این که در بهار 2018 شرکت مایکروسافت Jade Empire را با استفاده از قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل به کنسول Xbox One اضافه کرد بسیاری از طرفداران دوباره مشتاق شدند تا به تجدید تجربه بازی بپردازند. هم‌چنین به گفته مارک لیدلا ساخت نسخه دوم و جدید بازی Jade Empire یکی از مواردی بود که در استودیو Bioware مورد بحث قرار گرفت و قرار بود قسمت جدید توسعه پیدا کند اما تولید آن متوقف و موارد ساخته شده دور ریخته شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + یازده =