اخبار بازی

منتظر معرفی قسمت جدید بازی Ninja Gaiden باشیم ؟

منتظر معرفی قسمت جدید بازی Ninja Gaiden باشیم ؟

وی جی مگ: قرار است به‌زودی بازی جدیدی توسط کمپانی Koei Tecmo معرفی شود. آیا باید منتظر معرفی قسمت جدید بازی Ninja Gaiden باشیم یا رونمایی از بازی دیگری به وقوع می‌پیوندد ؟

به گزارش وی جی مگ، به تازگی وبسایت جدیدی بالا آمده که در پیش‌زمینه آن شعله‌های آتش دیده می‌شود و در مرکز تصویر نیز عبارت “نبرد سرنوشت‌ساز آغاز می‌شود” به چشم می‌خورد. پایین این عبارت نیز به تاریخ 6 دسامبر اشاره که باید در این روز منتظر رونمایی از این پروژه جدید Koei Tecmo باشیم. حتما پیش خودتان فکر می‌کنید این بازی می‌تواند یکی از ده مورد بازی جدیدی باشد که قرار است در رویداد The Game Awards معرفی شود. اما احتمالا این‌ گونه نخواهد بود.

با توجه به منطقه زمانی و اختلاف میان آن، این معرفی چند ساعت قبل از آن که مراسم انتخاب بهترین عناوین سال آغاز و برگزار شود به وقوع می‌پیوندد. با این حال نمایش این بازی در رویداد مذکور آن هم پس از رونمایی اولیه دور از انتظار نخواهد بود. نکته دیگری که باید به آن توجه شود بدین شرح است که در صفحه مورد بحث تنها به پلتفرم‌های Nintendo Switch، PS4 و PC اشاره شده و خبری از کنسول Xbox One نیست. در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از این بازی جدید در اختیار گذاشته نشده است. باید دید این رونمایی به معرفی قسمت جدید بازی Ninja Gaiden ختم می‌شود یا عنوان دیگری از سوی Koei Tecmo در راه است.

منتظر معرفی قسمت جدید بازی Ninja Gaiden باشیم ؟ 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 16 =