اخبار بازی

معرفی هفت بازی جدید برای PS4

معرفی هفت بازی جدید برای PS4

وی جی مگ: در جریان رویدادی که از سوی China Hero Project مربوط به کمپانی سونی در پکن برگزار شد هفت بازی جدید برای PS4 رونمایی و اطلاعات آن‌ها به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش وی جی مگ، در این رویداد عناوین مختلفی از سبک JRPG گرفته تا بازی‌های آنلاین و مخفی‌کاری معرفی شدند. اولین اثر در میان هفت بازی جدید برای PS4 عنوان AI Limit نام داشت. اثری در ژانر اکشن نقش‌آفرینی که توسط PalmPioneer توسعه می‌یابد. در این بازی پلیر کنترل شخصیتی به نام Arrisa را به دست می‌گیرد که باید با استفاده از مهارت‌های خود دنیایی که در آینده جریان دارد را نجات دهد. در ابن بازی قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوانی در اختیار پلیر قرار می‌گیرد. پس از آن نوبت به معرفی بازی استودیو تازه تاسیس Jolly Roger Game رسید. این استودیو در حال کار روی یک بازی آنلاین رقابتی تحت عوان Ran: Lost Islands بوده که محیط آن در قرن هفدهم جریان دارد و سلاح سرد در اختیار پلیر قرار می‌گیرد.

سومین بازی که معرفی شد Convallaria نام داشت. این بازی یک اثر اکشن شوتر سوم شخص بوده که توسط استودیو Chengdu LoongForce در حال تولید قرار دارد. چهارمین بازی از هفت بازی جدید برای PS4 هم In Nightmare نام داشته و Magic Fish Studio هم ساخت آن را برعهده دارد. In Nightmare یک بازی ماجراجویی بوده که ترکیبی از خیال‌پردازی و واقع‌گرایی را در مقابل مخاطب خود قرار می‌دهد. در این عنوان پلیر در یک دنیای رویاگونه قرار می‌گیرد و داستانی با زمینه‌ای تاریک با تمرکز روی جستجو برای رستگاری و رهایی از درد درونی را تجربه می‌کند.

بازی پنجم به اسم F.I.S.T شناخته می‌شود که توسط TiGames در حال ساخت است. در این بازی اکشن مترویدوانیا، پلیر در نقش خرگوشی قرار می‌گیرد که از یک مشت رباتی بزرگ متصل به پشت خود استفاده می‌کند و باید با بهره‌‌گیری از آن به نبرد علیه ارتش رباتی اهریمنی بپردازد. عنوان بعدی Anno Mutationem بوده که یک اثر پیکسل‌آرت است و وظیفه ساخت و توسعه آن نیز برعهده ThinkingStars قرار دارد. آخرین بازی هم Evotinction نام داشته که یک اثر مخفی‌کاری سوم شخص است و ساخت آن توسط Spikewave Games انجام می‌شود. این بازی از قابلیت‌های هک در ساختار گیم‌پلی خود استفاده می‌کند. داستان آن در آینده‌ای نزدیک روایت شده و به ارتباط میان تکامل و انقراض می‌پردازد.

هم‌چنین در این رویداد China Hero Project، سازندگان بازی Lost Soul Aside در استودیو Ultizero Games به طرفداران اطمینان خاطر دادند که ساخت بازی به خوبی جلو می‌رود. ار طرفی دیگر کمپانی Surgical Scalpels نیز اعلام کرد که تست بتا خصوصی بازی Project Boundary به زودی شروع می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 7 =