اخبار بازی

لباس جدید Spider-Man لو رفت

لباس جدید Spider-Man لو رفت

وی جی مگ: استودیو Insomniac که توسعه دهنده بازی Spider-Man است حدود 12 لباس برای برای این شخصیت معرفی کرده بود، بیشتر این لباس‌ها به شکل یک راز باقی مانده‌اند و فقط بعد از انتشار بازی در ماه سپتامبر می‌فهمیم که چه نوع لباس‌هایی هستند.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی یکی از لباس‌های Spider-Man لو رفته که یک مجسمه از آن نیز موجود است. اگر داستان‌های Comic این عنوان را خوانده باشید، از دیدن این لباس شگفت‌زده نمی‌شوید چرا که این لباس در داستان‌های Comic نیز وجود دارد. به هر حال دیدن این لباس خالی از لطف نیست.

این لباس مربوط به نسخه Mr.Negative است که قبلا در Comicها آن را دیده‌ایم. البته به نظر می‌رسد که در بازی Spider-Man این لباس اندکی متفاوت باشد. شاید این لباس، یک لباس کاملا متفاوت باشد و به چیزی که اشاره کردیم مربوط نباشد. استودیو Insomniac قبلا اعلام کرده بود که شخصیت‌های Venom و Symbiotes در این قسمت از بازی Spider-Man نخواهند بود پس نمی‌توانیم صحبتی در مورد آن‌ها بکنیم. در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به مجسمه و لباس موجود در Comic را مشاهده کنید.

بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر سال 2018 به صورت انحصاری برای پلتفرم PS4 توسط Sony Interactive Entertainment منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − چهار =