اخبار بازی

نشانه‌ای دیگر از نسخه جدید بازی Splinter Cell

نشانه‌ای دیگر از نسخه جدید بازی Splinter Cell

وی جی مگ: هرچند Ubisoft تصمیم گرفته در این رابطه خاص هیچ واکنشی نشان ندهد اما باز هم شاهد نشانه‌ای دیگر از نسخه جدید Splinter Cell هستیم و با توجه به حجم شایعات موجود می‌توان انتظار داشت که این اثر امسال به شکل قطعی معرفی شود.

به گزارش وی جی مگ، شب گذشته لوکاس وارد صداگذار ایتالیایی شخصیت سم فیشر به عنوان قهرمان اصلی مجموعه بازی Splinter Cell، تصویری را در صفحه فیسبوک خود قرار داد که می‌توان چهره او به همراه لوگو معروف مجموعه Ubisoft را در آن دید.

هرچند این موضوع هیچ‌چیز را به شکل قطعی نشان نمی‌دهد و هنوز مشخص نیست که آیا اصلا نسخه جدید بازی Splinter Cell در دست ساخت است یا خیر. با این وجود چندی پیش جید ریموند اعلام کرد زمانی که هنوز کمپانی Ubisoft را ترک نکرده بود، آنها مشغول انجام مراحل پیش تولید نسخه جدید بازی Splinter Cell بودند. این در حالی است که سرچ هسکوئت به عنوان یکی از مدیران ارشد Ubisoft نیز اعلام کرده بود که علاقه بسیاری به Splinter Cell و Prince of Persia دارد و توسعه این آثار به فراهم شدن بودجه مورد نیاز ارتباط مستقیمی دارد.

برخی کارشناس‌ها اعتقاد دارند که Ubisoft در جریان E3 2019 یا یکی از کنفرانس‌های مرتبط به مایکروسافت و سونی از نسخه جدید بازی Splinter Cell رونمایی می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 3 =