اخبار بازی

احتمال معرفی قسمت جدید Splinter Cell در The Game Awards

احتمال معرفی قسمت جدید Splinter Cell در The Game Awards

وی جی مگ: زمان زیادی تا برگزاری مراسم بهترین بازی‌های سال باقی نمانده و از همین حالا می‌دانیم که بیش از 10 بازی جدید در جریان این رویداد برای اولین‌بار معرفی می‌شود. مسئله‌ای که شایعات مختلفی را به همراه داشته و در تازه‌ترین آنها گیمرها احتمال داده‌اند که قسمت جدید Splinter Cell در The Game Awards معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی جف کیلی مجری و تهیه‌کننده The Game Awards ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده که در آن می‌توان نشانه‌ای از بازی‌های مختلف را دید. بخش‌هایی از Red Dead Redemption 2، Detroit، God of War و چند بازی دیگر در این ویدئو قابل شناسایی هستند اما در بخشی از آن شاهد حضور سم فیشر از مجموعه بازی Splinter Cell هستیم.

در شرایطی که تمامی بازی‌های حاضر در این ویدئو پیش‌تر معرفی یا عرضه شده‌اند اما هیچ خبری از ساخت قسمت جدید Splinter Cell نیست. طرفداران این مجموعه متوجه شده‌اند که ویدئو قرار گرفته در مونتاژ منتشر شده متعلق به حضور این شخصیت در بازی Ghost Recon Wildlands است که چند ماه پیش صورت گرفت.

هرچند جف کیلی توضیح داده که این ویدئو ارتباط مستقیمی به محتوای حاضر در The Game Awards ندارد و آن را به وسیله تعدادی از بازی‌های مورد علاقه خود آماده کرده اما از همین حالا برخی احتمال داده‌اند که قسمت جدید Splinter Cell در The Game Awards امسال معرفی شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 3 =