اخبار بازی

عرضه New Super Mario Bros. U برای Nintendo Switch در سال ۲۰۱۹

عرضه New Super Mario Bros. U برای Nintendo Switch در سال ۲۰۱۹

وی جی مگ: سرانجام هما‌ن‌طور که بسیاری منتظر تایید این مسئله بودند شرکت نینتندو در Direct جدید خود عرضه بازی New Super Mario Bros. U برای Nintendo Switch را مورد تایید قرار داد. عنوانی که در سال 2012 برای WiiU منتشر شده بود.

 به گزارش وی جی مگ، اکنون قرار است بازی مذکور تحت عنوان New Super Mario Bros. U Deluxe برای کنسول هیبریدی نینتندو انتشار یابد. علاوه‌بر بازگشت شخصیت‌های Luigi، Mario و Toad به عنوان شخصیت‌های قابل بازی، دو کاراکتر Nabbit و Toadette برای تجربه این اثر در دسترس قرار می‌گیرند. شخصیت Nabbit این قابلیت را خواهد داشت تا از دشمنان هیچ گونه آسیبی دریافت نکند و همین موضوع باعث می‌شود Nabbit بهترین انتخاب برای کودکان یا افرادی که برای اولین بار قرار است New Super Mario Bros. U را تجربه کنند باشد. در طرف دیگر Toadette می‌تواند با کمک یا با استفاده از آیتمی مشخص، به Peach تبدیل شود.

به‌علاوه بسته گسترش‌دهنده New Super Luigi U که برای بازی اصلی انتشار یافته بود به همراه باندل Deluxe در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت. در مجموع 164 دوره بازی مختلف در New Super Mario Bros. U Deluxe وجود داشته که پلیر می‌تواند به تنهایی یا به همراه دوستان خود به تجربه آن‌ها بپردازد. 11 ژانویه 2019 (21 دی 97) منتظر عرضه New Super Mario Bros. U برای Nintendo Switch باشید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + سه =