اخبار بازی

شایعه: شخصیت اصلی Doom و‌ Ninja Gaiden به Super Smash Bros Ultimate اضافه می‌شوند

شایعه: شخصیت اصلی Doom و‌ Ninja Gaiden به Super Smash Bros Ultimate اضافه می‌شوند

وی جی مگ: به تازگی لیست جدیدی از کاراکترهایی فاش شده که قرار است تحت بسته الحاقی به بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه شوند. شخصیت اصلی Doom و‌ Ninja Gaiden از جمله مهم‌ترین مواردی است که در این لیست به چشم می‌خورند.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این شایعاتی منتشر شده بودند که مدعی می‌شدند قرار است شخصیت Heihachi از سری Tekken، کاراکتر Steve از Minecraft، شخصیت Rayman از مجموعه بازی Rayman و Erdrick از Dragon Quest XI در سال 2019 به عنوان فایتینگ نینتندو افزوده شوند. این شایعات هنگامی تقویت شدند که منبع آن از توسعه بازی GranBlue Fantasy Versus توسط Arc System Works و معرفی Persona 5 R توسط Atlus خبر داد و هر دو مورد مدتی بعد به صورت رسمی رونمایی و مغرفی شدند.

به گفته این منبع که وبسایت 5Channel است شخصیت Erdrick از مجموعه بازی Dragon Quest در حالی به Super Smash Bros Ultimate اضافه می‌شود که Anlucia از بازی Dragon Quest X و شخصیت اصلی Dragon Quest XI به عنوان شخصیت‌های جایگزین، آن را همراهی می‌کنند. این منبع هم‌چنین مدعی شده در سال 2019 شاهد عرضه بازی Dragon Quest XI S و عناوین بیشتری از این سری برای کنسول Switch خواهیم بود.

شخصیت اصلی Ninja Gaiden یعنی Ryu Hayabusa و کاراکتر Steve از Minecraft هم دیگر گزینه‌های مطرح شده هستند. براساس اطلاعات فاش شده معرفی شخصیت Steve برای اضافه شدن به بازی Super Smash Bros Ultimate برای نمایشگاه E3 2019 برنامه‌ریزی شده است. هم‌چنین ظاهرا در ابتدا قرار بود Steve به عنوان شخصیت اصلی در بازی حضور داشته باشد اما اکنون قرار است با انتشار به صورت بسته الحاقی به نوعی بار تبلیغاتی برای Minecraft Dungeons داشته باشد. این شخصیت دو کاراکتر Alex و Master Chief را هم به عنوان شخصیت‌های جایگزین خود خواهد داشت. در انتها نوبت به شخصیت اصلی Doom یعنی Doom Guy می‌رسد که ظاهرا معرفی آن هم قرار است در E3 2019 انجام شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + شانزده =