اخبار بازی

جذب نیروی مایکروسافت برای توسعه نسل آینده Xbox

جذب نیروی مایکروسافت برای توسعه نسل آینده Xbox

وی جی مگ: در شرایطی که بسیاری انتظار دارند نسل آینده کنسول‌های خانگی در جریان سال آینده میلادی معرفی شوند اما در حال حاضر اطلاعات موجود از این کنسول‌ها در سطح پایینی قرار دارد و هنوز نمی‌دانیم که قرار است با چه کنسول‌هایی روبرو شویم. با این به نظر می‌رسد که مایکروسافت برای توسعه نسل آینده Xbox همچنان در حال جذب نیروی جدید است.

به گزارش وی جی مگ، آگهی استخدام جدید مایکروسافت نشان می‌دهد که آنها برای توسعه نسل آینده Xbox به دنبال جذب چهار نیروی جدید هستند که سه موقعیت به مهندس‌های سخت‌افزار ارتباط داشته و یکی نیز مخصوص به فضای ذخیره‌سازی و مهندسی الکترونیک می‌شود که احتمالا به اجزای جانبی کنسول ارتباط دارد.

آپریل امسال بود که یکی دیگر از آگهی‌های استخدام مایکروسافت برای توسعه نسل آینده Xbox نشان داد این کنسول از حافظه DDR5 استفاده می‌کند. این در حالی است که موقعیت شغلی دیگر به استفاده از حافظه بسیار سریع SSD نیز اشاره داشت.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از نسل آینده Xbox در دسترس نیست اما فیل اسپنسر در جریان E3 2018 و کنفرانس مایکروسافت اعلام کرد که آنها مشغول ساخت کنسول بعدی خود هستند. کنسولی که احتمال می‌رود امسال به صورت رسمی معرفی شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 19 =