اخبار بازی

منتظر نمونه مشابه Xbox One X در نسل آینده باشیم ؟

منتظر نمونه مشابه Xbox One X در نسل آینده باشیم ؟

وی جی مگ: شایعات نسل آینده تمامی ندارند و امروز برد سمز که تاکنون اطلاعات مختلفی را از تولیدات مایکروسافت لو داده و گفته می‌شود با افراد حاضر در این کمپانی ارتباطی نزدیک دارد، اطلاعات جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد باید شاهد نمونه مشابه Xbox One X در نسل آینده باشیم.

به گزارش وی جی مگ، باید به این نکته توجه کرد که تمام اطلاعاتی که در این خبر مورد بررسی قرار می‌گیرد به عنوان شایعه در نظر گرفته می‌شود و ممکن است واقعیت نداشته باشند. با این حال ویدئو منتشر شده از سمز جزئیات جالب توجهی را به همراه دارد که در ادامه به مرور آنها می‌پردازیم.

  • نسخه بدون درایو Xbox One S در بهار سال 2019 به همراه اشتراک 12 یا 24 ماهه Xbox Live Gold و Xbox Game Pass عرضه می‌شود.
  • مایکروسافت تصمیم دارد نمونه مشابه Xbox One X در نسل آینده حضور داشته باشد. کنسولی که فعلا تحت عنوان Scarlett Pro شناخته می‌شود و نام رمز آن Anaconda است.
  • نسخه Slim نسل آینده Xbox با نام رمز Lockhart ساخته می‌شود.
  • مایکروسافت قصد دارد از سیستمی مشابه برای پردازش ابری در نسل آینده Xbox استفاده کند.

در نهایت باید به این نکته توجه کرد که در این شایعه از نمون مشابه Xbox One X در نسل آینده با نام رمز Anaconda یاد شده اما چندی پیش شایعه دیگری به این موضوع اشاره داشت که کیت توسعه نسل آینده کنسول‌های مایکروسافت چنین نام رمزی دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × یک =