اخبار بازی

نسخه بعدی بازی Wolfenstein برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

نسخه بعدی بازی Wolfenstein برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

وی جی مگ: هرچند بازی Wolfenstein: Youngblood مدتی است برای PS4، Xbox One و PC معرفی شده اما تاکنون صحبتی از عرضه آن برای پلتفرم نینتندو نبود اما اطلاعات جدید نشان می‌دهند که نسخه بعدی بازی Wolfenstein برای Nintendo Switch احتمال فراوان عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، پیت هاینز مدیر اجرایی Bethesda در جریان PAX Aus توضیح داده که نسخه بعدی بازی Wolfenstein برای Nintendo Switch عرضه می‌شود. با این حال مسئله‌ای که در این میان توجه‌ها را به خود جلب کرده مشخص نشدن دقیق کدام نسخه از مجموعه بازی Wolfenstein است.

در حال حاضر Bethesda به همراه استودیو MachineGames مشغول توسعه بازی Wolfenstein: Youngblood برای عرضه در سال 2019 هستند اما چندی پیش اعلام شد که مطمئنا Wolfenstein 3 ساخته می‌شود. حالا مسئله اصلی این است که منظور هاینز از عرضه نسخه بعدی بازی Wolfenstein برای Nintendo Switch در اصل بازی Wolfenstein: Youngblood بوده یا او در اصل به Wolfenstein 3 اشاره داشته.

مدتی است که Bethesda تصمیم گرفته بازی‌های مختلف خود را برای Nintendo Switch عرضه کند و فعلا قرار است که بازی Doom Eternal در روز اول انتشار برای پلتفرم نینتندو نیز در دسترس باشد. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که هرچند هنوز تاریخ انتشار دقیق مشخص نشده اما می‌دانیم که بازی Wolfenstein: Youngblood در سال 2019 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهار =