اخبار بازی

تهدید به بمب‌گذاری در استودیو Infinity Ward

تهدید به بمب‌گذاری در استودیو Infinity Ward

وی جی مگ: روز گذشته خبرگزاری‌ها از تهدید به بمب‌گذاری در استودیو Infinity Ward اطلاع دادند. توسعه‌دهندگان نسخه سال آینده Call of Duty و خالقان اصلی این مجموعه پس از آن که شخصی از طریق ارسال یک ایمیل، این استودیو کالیفرنیایی را به بمب‌گذاری تهدید گرد استودیو را تخلیه کرده و از دفتر کاری خود خارج شدند.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه جزئیات دقیق پیرامون این ماجرا مشخص نیست اما وبسایت کوتاکو گزارش داده که پس از اعلام بمب‌گذاری در استودیو Infinity Ward شخص پشت این ماجرا طلب 20 هزار دلار پول به صورت بیت‌کوین کرده بود. سپس پلیس به اعضای استودیو گفته که دفتر کاری خود را ترک نمایند و آن‌ها نیز بدون آن که مشکلی پیش بیاید همین کار را انجام دادند.

این استودیو در حال کار روی نسخه سال بعدی فرنچایز اول شخص شوتر Call of Duty بوده که طبق معمول یکی از شایعات آن به Modern Warfare 4 اشاره دارد. البته هنوز هیچ چیزی مورد تایید قرار نگرفته است. این توسعه‌دهنده علاوه‌بر توسعه مجموعه Modern Warfare، ساخت قسمت‌های دیگری مانند Ghosts و Infinite Warfare را در کارنامه دارد.

در حال حاضر به‌رورزسانی جدیدی در خصوص وضعیت استودیو منتشر نشده و شرکت Activision که کمپانی مادر Infinity Ward و ناشر عناوین آن‌ها به شمار می‌رود درباره این قضیه اظهار نظری نکرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + بیست =