اخبار بازی

بازی جدید Ninja Theory سال 2019 معرفی می‌شود

بازی جدید Ninja Theory سال 2019 معرفی می‌شود

وی جی مگ: در جریان E3 2018 مایکروسافت خبر از خرید سازندگان بازی Hellblade داد و طی یک هفته اخیر شایعات بسیاری به وجود آمده بود که بازی جدید Ninja Theory در جریان X018 معرفی می‌شود. نهایتا این اتفاق رخ نداد اما به تازگی مشخص شده که بازی بعدی این استودیو سال 2019 معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا فیل اسپنسر به عنوان مدیر بخش Xbox مایکروسافت در جریان مصاحبه اخیر خود با رسانه داخلی این کمپانی اعلام کرده که طرفداران می‌توانند خبرهای بیشتری را از بازی جدید Ninja Theory در سال 2019 دریافت کنند.

استودیو بریتانیایی Ninja Theory در کارنامه خود توسعه آثاری همچون Hellblade و DmC را دارد که هرکدام توانستند دستاوردهای قابل توجهی را به خود اختصاص دهند. حالا باید دید که رویکرد Ninja Theory بعد از خریداری شدن توسط مایکروسافت چه تغییری می‌کند و این استودیو بازی خود را در چه ژانر و فضایی رونمایی می‌کند.

مایکروسافت در جریان رویداد X018 رسما اعلام کرد که دو استودیو Inxile Entertainment و Obsidian Entertainment که سابقه طولانی در توسعه آثار نقش آفرینی دارند را نیز به مجموعه استودیوهای داخلی خود اضافه کرده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + بیست =