اخبار بازی

همکاری که میان Nintendo و میازاکی شکل نگرفت

همکاری که میان Nintendo و میازاکی شکل نگرفت

وی جی مگ: ظاهرا شرکت Nintendo و میازاکی که به واسطه ساخت انیمیشن‌های ژاپنی هم‌چون Spirited Away او را می‌شناسیم قرار بوده در ساخت یک بازی همکاری داشته باشند که هیچ‌گاه صورت نگرفت.

به گزارش وی جی مگ، یوئیچی کوتابه یکی از طراحان سابق شرکت Nintendo در گفتگو با نشریه فرانسوی Le Monde افشا کرد چیزی به ایجاد این همکاری تاریخی بین دو طرف باقی نمانده بود که متاسفانه به سرانجام نرسید. به گفته کوتابه، از جانب کمپانی به شخص هایائو میازاکی پیشنهاد شد تا در ساخت یک بازی ویدئویی با Nintendo مشارکت داشته باشد و میازاکی نیز به این مسئله ابراز علاقه کرده بود و حتی ایده‌ای نیز برای تولید این محصول با Nintendo در میان گذاشته بود. اما متاسفانه این ایده به اندافی کافی برای تبدیل شدن به یک بازی مناسب گسترش پیدا نکرد زیرا برنامه کاری میازاکی به شدت فشرده و شلوغ بود و همین امر باعث شد تا Nintendo نیز این پروژه را رها کند.

این بازی قرار بود در خصوص حشرات باشد و دنیایی خلق شود که پلیرها در نقش حشرات قرار بگیرند و از زوایه دید آن‌ها به تجربه بازی مشغول شوند. با این حال همکاری میان Nintendo و میازاکی شکل نگرفت. هایائو میازاکی موسس استودیو Ghibli بوده و علاوه‌بر Spirited Away، آثار دیگری هم‌چون My Neighbor Totoro و Princes Mononoke را در کارنامه دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =