اخبار بازی

سرنوشت نامشخص قسمت اول و دوم بازی Marvel: Ultimate Alliance

سرنوشت نامشخص قسمت اول و دوم بازی Marvel: Ultimate Alliance

وی جی مگ: در حالی که عنوان Marvel: Ultimate Alliance 3 به صورت انحصاری برای Switch معرفی شده اما مشخص نیست قسمت اول و دوم بازی Marvel: Ultimate Alliance برای این کنسول هیبریدی منتشر می‌شوند یا خیر و نینتندو نیز در مورد آن اظهارنظر مشخصی نمی‌کند.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه با IGN از مدیر بخش آمریکای شرکت نینتندو یعنی رجی فلیز-ایمی در خصوص احتمال عرضه عناوین نام‌برده روی کنسول Nintendo Switch پرسیده شد. مدیر نینتندو در پاسخ گفت «من نمی‌توانم درباره این موضوع اظهارنظر کنم. این فضایی نیست که ما بخواهیم روی آن تمرکز کنیم. ما نسخه سوم این مجموعه را معرفی کرده و می‌خواهیم آن را به تجربه‌ای عالی تبدیل کنیم. مطمئنا با توجه به هیجان فراوانی که پیرامون دنیای ابرقهرمانان مارول وجود دارد Marvel: Ultimate Alliance 3 به اثری با کیفیت تبدیل خواهد شد.»

همان‌طور که مشاهده می‌کنید رجی فلیز-ایمی در عین حال که از احتمال عرضه قسمت اول و دوم بازی Marvel: Ultimate Alliance روی Switch صحبت نمی‌کند اما تمامی امیدها را نیز از بین نبرده است. با این حال آن‌ها در حال حاضر می‌خواهند تمامی تمرکز خود را معطوف Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order نمایند که توسط استودیو Team Ninja توسعه پیدا می‌کند. اثری که برای عرضه در سال 2019 برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 7 =