اخبار بازی

به‌زودی یک بازی بزرگ برای Nintendo Switch معرفی می‌شود

به‌زودی یک بازی بزرگ برای Nintendo Switch معرفی می‌شود

وی جی مگ: براساس شواهد به دست آمده ظاهرا شرکت نینتندو قصد دارد تا به‌زودی یک بازی  بزرگ برای Nintendo Switch معرفی کند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از تاکاشی موچیزوکی از نشریه The Wall Street Journal، این خبرنگار در توییتر گفت که کمپانی نینتندو در حال آماده‌سازی حداقل یک بازی معرفی نشده و بزرگ برای Nintendo Switch است که قرار است تا پایان سال مالی 2019 برای آن عرضه شود. نینتندو مدعی شده که طرفداران از این بازی جدید خوشحال خواهند شد.

در ادامه موچیزوکی در نقل قولی دیگر از نینتندو افزود «این بازی جدید گزینه مناسبی برای تجربه به صورت آنلاین به شمار می‌رود. براساس آن‌چه که من متوجه شدم در این بازی پلیر به صورت آنلاین می‌تواند به همراه یا در مقابل پلیرهای دیگر به تجربه بازی مشغول شود.» در حال حاضر مشخص نیست این اثر یک نسخه جدید از مجموعه‌های کنونی نینتندو خواهد بود یا شاهد معرفی یک بازی کاملا جدید از سوی کمپانی خواهیم بود.

با این حال احتمال معرفی و انتشار چنین اثری چندان دور از انتظار نیست. زیرا شایعات جدید بیان می‌دارد نینتندو قصد دارد نسخه‌ای کوچک‌تر و ارزان‌تر از مدل فعلی Switch را عرضه کند. از طرفی دیگر Switch تاکنون 32 میلیون دستگاه به فروش رسانده و بنابراین ساخت و عرضه بازی جدید برای آن مسلما تضمین شده خواهد بود.

برچسب‌هاnintendo Nintendo Switch Switch
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − دو =