اخبار بازی

شکایت از Nintendo در دادگاه اروپا

شکایت از Nintendo در دادگاه اروپا

وی جی مگ: با وجود پیروزی‌های مهم از سوی تیم حقوقی Nintendo در گذشته اما این کمپانی ژاپنی باید به‌زودی از خود در دادگاه اروپا دفاع کند. شکایت جدید علیه Nintendo در اصل از سوی انجمن مصرف‌کنندگان نروژ علیه شعبه آلمان نینتندو مطرح شده.

به گزارش وی جی مگ، یکی از قوانین اصلی فروشگاه eShop نینتندو که در اصل موضوع اصلی این شکایت نیز به شمار می‌رود، قانون کمپانی ژاپنی برای پیش خرید بازی است. در eShop اگر شما بازی را پیش‌خرید کنید حتی قبل از عرضه رسمی امکان بازگرداندن پول خود را ندارید.

البته این موضوع به هیچ‌وجه مخفی نبوده و Nintendo در قوانین خود دو بار به این موضوع اشاره کرده که امکان بازگرداندن پول برای هیچ خریدی در محیط eShop وجود یا فروشگاه‌های دیگر این کمپانی وجود ندارد.

با این حال انجمن مصرف‌کنندگان نروژ به عنوان نهادی که از Nintendo شکایت کرده نیز نقطه نظر جالبی دارد. طبق بند 16 قوانین حقوق مصرف‌کنندگان نروژ اگر کاربر پیش از تحویل یک محصول نسبت به برگرداندن پول خود اقدام کند، نباید هیچ مانعی در این مسیر وجود داشته باشد.

حالا باید دید وضعیت Nintendo در دادگاه اروپا به چه شکلی دنبال می‌شود و آیا آنها قوانین eShop را به صورت کلی تغییر می‌دهند یا برای هر منطقه نسخه‌ای متفاوت از آن را مورد استفاده قرار خواهند داد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × یک =