اخبار بازی

روزگار خوب کارمند‌های Nintendo با حقوق 80 هزار دلاری

روزگار خوب کارمند‌های Nintendo با حقوق 80 هزار دلاری

وی جی مگ: هنگام عرضه Red Dead Redemption 2 بود که گفته‌های کمپانی Rockstar درخصوص مدت زمان کار افراد استودیو و اضافه‌ کاری‌ آن‌ها جنجال‌های زیادی به پا کرد. این مسئله با اخراج‌های گسترده اعضای مختلف کمپانی‌ها همراه شد و ظاهرا سازندگان بسیاری از بازی‌های مورد علاقه ما از مشکل عدم امنیت شغلی رنج می‌برند. با این حال به نظر می‌رسد این مسئله شامل حال کارمند‌های Nintendo نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این کمپانی به تازگی آماری پیرامون کارکنان داخلی مجموعه خود منتشر کرده که توسط دنیل احمد تحلیل‌گر موسسه Niko Partners ترجمه و در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. این اطلاعات به طرز غافل‌گیرکننده‌ای نشان می‌دهد که با کارمند‌های Nintendo تا چه اندازه بهتر از اعضای سایر استودیوها رفتار می‌شود. آن‌ها در طول روز کمتر از هشت ساعت کار می‌کنند و حقوق دریافتی آن‌ها نیز در طول سال برابر با 80 هزار دلار اعلام شده است. برخی از آن‌ها بیش از 13 سال است که درون کمپانی به ادامه شغل خود مشغول هستند و آن‌ها به اندازه‌ای از شرایط موجود خشنود هستند که قصد ندارند محل کار خود را ترک نمایند.

اوضاع زمانی جالب‌تر می‌شود که به خاظر می‌آوریم کمپانی Nintendo در هر نسل تعدادی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی را تولید و عرضه کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − پنج =