اخبار بازی

منتظر سورپرایز Nintendo برای سال 2019 باشید

منتظر سورپرایز Nintendo برای سال 2019 باشید

وی جی مگ: به گفته رجی فیلز-ایمی باید منتظر سورپرایز Nintendo برای سال 2019 باشیم. مدیر بخش آمریکای Nintendo در صحبت‌های اخیر خود درباره پیش‌خرید بازی‌های Nintendo Switch برای انتهای سال و شرایط کمپانی در فصل تعطیلات سخن گفته است.

به گزارش وی جی مگ، در گفتگو با وبسایت The Verge رجی فیلز-ایمی اظهار کرد دو بازی Pokemon: Leto’s Go, Pikachu! و Let’s Go, Eevee! و هم‌چنین Super Smash Bros. Ultimate عناوین بزرگ پرفروشی برای آخر سال خواهند بود. چرا که گزارشات اولیه از پیش‌فروش این عناوین به آمار قدرتمندی اشاره می‌کنند و حتی جز بهترین مواردی هستند که تاکنون روی Nintendo Switch صورت گرفته‌اند. «با توجه به عناوینی که برای عرضه در تعطیلات آخر سال میلادی در دست داریم موقعیت ما برای فصل تعطیلات بسیار مطلوب بوده و می‌توانیم سه‌ماهه قدرتمندی را سپری کنیم.»

از طرفی دیگر برخلاف سال گذشته که Switch از کمبود موجودی شدیدی در بازار رنج می‌برد شرکت Nintendo حداکثر تلاش خود را به کار گرفته تا از موجودی کافی کنسول، لوازم جانبی و هم‌چنین بازی‌های مختلف اطمینان حاصل کند. با این حال این تمامی ماجرا نبوده و فیلز-ایمی از سورپرایز Nintendo برای سال 2019 خبر می‌دهد. به گفته ایشان این کمپانی روی یک بازی کاملا جدید معرفی نشده مشغول کار بوده که هیچکس انتظار آن را ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 13 =