اخبار بازی

نینتندو برای اعلام تاریخ عرضه بازی Metroid Prime 4 آماده نیست

نینتندو برای اعلام تاریخ عرضه بازی Metroid Prime 4 آماده نیست

وی جی مگ: پس از غیبت غیرمنتظره بازی Metroid Prime 4 در E3 2018 مدیر شرکت نینتندو اطمینان داد پروسه ساخت و توسعه این بازی به خوبی جلو می‌رود. با این حال به نظر می‌رسد نینتندو فعلا برای اعلام تاریخ عرضه بازی Metroid Prime 4 آمادگی ندارد.

به گزارش وی جی مگ، رجی فیلز-ایمی در صحبت با Mashable اظهار کرد «در میان تیم توسعه‌دهنده بازی ما توقعاتی درباره زمان انتشار بازی Metroid Prime 4 داریم که البته هنوز آن را اعلام نکردیم. اما مشکلی وجود نداشته و ساخت بازی به خوبی جلو می‌رود.» ظاهرا این تمامی جزئیاتی است که در حال حاضر در خصوص Metroid Prime 4 به اشتراک گذاشته می‌شود. فیلز-ایمی می‌داند که زمان طولانی بین رونمایی یک بازی و اعلام جزئیاتی درخصوص زمان انتشار آن امری غیرعادی محسوب می‌شود. چرا که شرکت نینتندو معمولا عادت دارد تا بین این بازه زمانی حداکثر 6 ماه تا یک سال فاصله باشد.

«ما به ترتیب‌دهی بازی‌های خود فکر می‌کنیم. نینتندو به این دلیل شناخته می‌شود که اگر محصولی آماده نیست توسعه بازی عقب انداخته می‌شود تا این اثر در هنگام عرضه به میزان انتظار قدرتمند باشد. در دوران فعالیت من در نینتندو، ما تاکنون بارها زمان انتشار بازی‌های مهم خود را عقب انداختیم. اما همیشه این کار ارزشش را داشته زیرا اولویت نینتندو همواره روی کیفیت محصولات است. در خصوص نسخه جدید Metroid Prime هم این موضوع صدق کرده و شرکت نینتندو فعلا برای اعلام تاریخ عرضه بازی Metroid Prime 4 آماده نیست.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × یک =