اخبار بازی

معرفی کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo برای Switch

معرفی کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo برای Switch

وی جی مگ: ماه گذشته گزارشی منتشر شد که بیان می‌داشت کمپانی نینتندو به دنبال اضافه کردن پشتیبانی واقعیت مجازی به خانواده پلتفرم‌های خود است. این مسئله اکنون اتفاق افتاده و کمپانی مورد بحث کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo را برای Switch معرفی کرده است.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه شاید این کیت تجربه واقعیت مجازی هم‌چون Oculus، PSVR و HTC Vive را در مقابل مخاطب قرار ندهد اما مانند سایر کیت‌های مقوایی Labo می‌تواند لدت فراوانی را برای اعضای خانواده فراهم کند. در توضیحاتی رسمی این کیت آمده «با کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo بیش از پیش می‌توان موارد جدیدی را ساخت، تجربه و کشف کرد. این بسته تحت عنوان Nintendo Labo Toy-Con 04: VR اولین تجربه واقعیت مجازی منحصر به فردی است که کودکان و اعضای خانواده می‌توانند برای خود بسازند.»

بسته محتوی واقعیت مجازی Nintendo Labo قرار است به صورت‌های مختلف در بازار عرضه شود. بسته Starter Set تنها محتوی عینک‌های واقعیت مجازی بوده و قیمت آن برابر با 40 دلار اعلام شده است. بسته‌های Expansion Set هم به صورت جداگانه با قیمت 20 دلار فروخته می‌شوند که هر کدام شامل محتویاتی برای افزودن به عینک اصلی است. بسته کامل تحت عنوان Nintendo Labo Toy-Con 04: VR Kit که شامل تمامی محتویات اصلی و فرعی می‌شود نیز با قیمت 80 دلار فروخته خواهد شد. این کیت واقعیت مجازی از تاریخ 12 مارچ در بازار در دسترس قرار می‌گیرد.

معرفی کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo برای Switch 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − سیزده =