اخبار بازی

احتمال عرضه سالیانه بازی Legend of Zelda وجود دارد

احتمال عرضه سالیانه بازی Legend of Zelda وجود دارد

وی جی مگ: هرچند به نظر می‌رسد که فعلا خبری از پورت Skyward Sword برای Nintendo Switch نیست اما اخبار جدید حکایت از این دارند که نینتندو برنامه‌ مختلفی برای مجموعه محبوب خود دارد و شاید به‌زودی شاههد عرضه سالیانه بازی Legend of Zelda برای Nintendo Switch باشیم.

به گزارش وی جی مگ، زمان زیادی از عرضه بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild نگذشته و باز هم طرفداران این مجموعه به دنبال تجربه قسمتی جدید از آن هستند. در همین راستا برخی رسانه‌ها از جمله یوروگیمر اعتقاد دارند که نینتندو قسمت جدید این مجموعه را سال 2019 عرضه می‌کند و بعد از آن برنامه جدی‌تری برای آن دارد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل شکل‌گیری این فرضیه صحبت‌های نینتندو و افراد نزدیک به این کمپانی است. همین چند روز پیش بود که مشخص قسمت جدید مجموعه بازی Legend of Zelda زودتر از چیزی که انتظارش را داریم عرضه می‌شود.

در حال حاضر بسیاری انتظار دارند که فعلا نوبت به پورت یا بازسازی یکی از قسمت‌های قدیمی مجموعه باشد و همین موضوع باعث شده که فرضیه عرضه سالیانه بازی Legend of Zelda از سوی رسانه‌های مختلف مطرح شود. موضوعی که توضیح می‌دهد هر چند سال یکبار شاهد عرضه یک بازی جدید خواهیم بود و در میان آنها نیز قسمت‌های قبلی برای بار دیگر مرور می‌شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =