اخبار بازی

اختصاص 60 درصد درآمد Nintendo به فصل تعطیلات

اختصاص 60 درصد درآمد Nintendo به فصل تعطیلات

وی جی مگ: کمپانی نینتندو به تازگی اعلام کرد که فصل تعطیلات انتهای سال از اهمیت بالایی برای آنها برخوردار است و آنها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا به پیش‌بینی فروش 20 میلیون دستگاه Nintendo Switch برسند. در همین راستا اما اعلام شده که 60 درصد سود درآمد Nintendo به شعبه آمریکای آنها اختصاص دارد.

به گزارش وی جی مگ، رجی فیلز ایم رئیس شعبه آمریکای Nintendo در مصاحبه اخیر خود با بخش اقتصادی یاهو ابتدا به اهمیت فصل تعطیلات انتهای سال میلادی برای این کمپانی اشاره کرده و نهایتا توضیح داده آنها معمولا در این منطقه 60 درصد آمد خود را تنها طی سه ماه اکتبر، نوامبر و دسامبر کسب می‌کند.

رئیس شعبه آمریکای Nintendo به این مسئله اشاره داشته که معمولا بسیاری از خریداران به سراغ محصولات آنها می‌روند تا هدایای خود را تهیه کنند. مسئله‌ای که به خصوص در این بازه زمانی کمک به‌سزایی به فروش محصولات و به صورت کلی درآمد Nintendo می‌کند.

در حال حاضر نیز به جز عرضه Pokemon Let’s Go که رکورد فروش هفته اول یک بازی برای Nintendo Switch را ارتقا داده، باید منتظر عرضه بازی Super Smash Bros Ultimate نیز باشیم که معمولا به عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها برای پلتفرم‌های نینتندو شناخته می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 17 =