اخبار بازی

بازنشستگی مدیر نینتندو آمریکا در ماه آپریل

بازنشستگی مدیر نینتندو آمریکا در ماه آپریل

وی جی مگ: مدیر نینتندو آمریکا یعنی رجی فیلز-ایمی اعلام کرد پس از 15 سال فعالیت در کمپانی نینتندو در ماه آپریل از سمت خود کناره‌گیری کرده و بازنشسته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، رجی فیلز-ایمی در سال 2003 به کمپانی نینتندو پیوست و در سال 2006 مدیریت بخش آمریکای کمپانی نینتندو را برعهده گرفت. مدیر نینتندو آمریکا در زمان فعالیت خود در عرضه تمامی کنسول‌های این شرکت از GameCube گرفته تا Switch در سطح جهانی نقشی قابل توجه داشت. فلیز-ایمی از 15 آپریل 2019 به صورت رسمی بازنشسته شده و نائب رئیس فروش و بازاریابی فعلی بخش آمریکای نینتندو یعنی داگ بوزر به جای ایشان ریاست را برعهده می‌گیرد.

رجی فلیز-ایمی در بیانیه مربوط به ترک کمپانی نوشت «نینتندو برای همیشه بخشی از قلب من را به خود اختصاص می‌دهد. این بخش سرشار از قدردانی بوده که مربوط می‌شود به افراد بسیار بااستعدادی که با آن‌ها کار کردم، برند بزرگی که ارائه کردم و بیشتر از همه احساس می‌کردم جزو بخشی از مثبت‌ترین و شکیباترین جامعه گیمرهای دنیا هستم. من در کمال سلامتی و شادابی این کمپانی را ترک می‌کنم با این حال این موضوع به معنای پایان کار من نبوده و نوعی ارتقا محسوب می‌شود که پس از این بتوانم بیشتر با همسر، خانواده و دوستانم وقت بگذرانم.»

شونتارو فوروکاوا ضمن قدرانی از تمامی زحمت‌های رجی فلیز-ایمی و ابراز دلتنگی برای ایشان افزود که داگ بوزر و سایر افراد تیم می‌توانند در غیاب فلیز-ایمی به خوبی جای خالی ایشان را پر کرده و به موفقیت‌های نینتندو ادامه دهند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − یازده =