اخبار بازی

امید مدیر Nintendo به فروش 100 میلیون بازی Switch

امید مدیر Nintendo به فروش 100 میلیون بازی Switch

وی جی مگ: در ابتدای سال جاری و در ماه جولای بود که شرکت نینتندو در جلسه مخصوص با سرمایه‌گذاران وعده داد که Switch تا انتهای مارچ 2019 میزان 20 میلیون واحد کنسول دیگر به فروش می‌رساند. اکنون مدیر نینتندو ضمن امیدواری به فروش 100 میلیون بازی Switch اظهار کرد که رسیدن به میزان فروش 20 میلیون واحدی برای این کنسول در سال مالی جاری هدف چندان آسانی نیست.

به گزارش وی جی مگ، شونتارو فوروکاوا مدیرعامل کمپانی نینتندو در گفتگو با Kyoto Shimbum اظهار کرد رسیدن به هدف تعیین شده مبنی بر فروش 20 میلیون واحد کنسول در سال مالی 2019 سخت بوده با این حال آن‌ها امیدوار هستند فروش 100 میلیون بازی Switch برای آن‌ها در سال مالی جاری به ثبت برسد.

کنسول Nintendo Switch سریع‌ترین فروش تاریه را در آمریکا و ژاپن برای خود به ثبت رسانده است. براساس آمار ثبت شده تا سپتامبر 2018، از زمان عرضه در مارچ 2017 مجموعا تعداد 22.86 میلیون واحد Switch فروخته شده. از طرفی دیگر عرضه عناوین انحصاری متعدد به فروش این کنسول در فصل تعطیلات کمک کرده است. برای مثال Super Smash Bros. Ultimate در ابتدای ماه دسامبر عرضه شد و موفق شد تنها در سه روز 5 میلیون نسخه بفروشد و لقب سریع‌ترین عنوان انحصاری نینتندو در طول تاریخ را به خود اختصاص دهد.

هدف تعیین شده توسط نینتندو برای فروش سخت‌افزار تا حد قابل توجهی به عملکرد Switch در سه‌ماه انتهایی و فصل تعطیلات بستگی دارد. چنان‌چه این کنسول بتواند در این سه ماه 10 میلیون واحد به فروش برساند هدف تعیین شده قابل دستبابی خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − پنج =