اخبار بازی

دلیل نرسیدن Switch به هدف فروش 20 میلیون دستگاهی از دید رئیس نینتندو

دلیل نرسیدن Switch به هدف فروش 20 میلیون دستگاهی از دید رئیس نینتندو

وی جی مگ: کمپانی نینتندو نتوانست به هدف فروش 20 میلیون دستگاهی مشخص شده برای کنسول Nintendo Switch در سال مالی جاری دست پیدا کند. اگرچه عملکرد تجاری این کنسول هیبریدی بسیار خوب بود اما هدف معیین شده برای آن قابل دستیابی نخواهد بود و اکنون این کمپانی هدفش را به فروش 17 میلیون واحد کاهش داده است.

به گزارش وی جی مگ، دلایل مختلفی برای دست پیدا نکردن به هدف فروش 20 میلیون دستگاهی Switch مطرح شده است. برخی از تحلیل‌گران معتقدند عملکرد ضعیف در نیمه اول سال سبب شد یکی از دلایلی بود که این کنسول هیبریدی نتواند به هدف مشخص شده خود دست پیدا کند. شونتارو فوروکاوا مدیرعامل نینتندو هم اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ توضیحاتی در خصوص این موضوع ارائه کرده است. «ارزیابی کنونی بیان می‌دارد تلاش‌های ما به منظور منتقل کردن درخواست‌‌ها برای Nintendo Switch و بازی‌های آن به تعداد خریدار جدیدی که امیدوار بودیم به آن دست پیدا می‌کنیم ناکافی بوده است. »

«در خصوص پیش‌بینی صورت گرفته برای فروش در مجموع سال مالی، اگرچه فکر می‌کردیم عرضه بازی‌های مختلف در انتهای سال و فصل تعطیلات می‌تواند سبب افزایش فروش Nintendo Switch شود اما رشد سالیانه در طول نیمه اول سال مالی (بازه زمانی ماه آپریل تا سپتامبر) به اندازه کافی قابل توجه نبوده است. همین امر سبب شده تا اکنون پیش‌بینی ما برای انتهای سالی مالی تغییر پیدا کند.»

برچسب‌هاnintendo Nintendo Switch Switch
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =