اخبار بازی

بازگشت Nintendo به فهرست بهترین برندها

بازگشت Nintendo به فهرست بهترین برندها

وی جی مگ: شرکت Nintendo به فهرست بهترین برندها در سال 2018 بازگشت. کمپانی ژاپنی Nintendo با کنسول WiiU دوران سختی را پشت سر گذاشت. علاوه‌بر محو شدن در بازار و از دست سهم آن، Nintendo علاقه و مهر مخاطبین را نیز از دست داد و همین مسئله باعث شد از سال 2014 تاکنون جایگاه خود را در میان جمع بهترین برندها که توسط Interbrand مشخص می‌شود از دست بدهد.

به گزارش وی جی مگ، این مورد سرانجام در سال 2018 تغییر کرد. به دنبال تجدید حیات حاصل پس از انتشار کنسول Switch و بازاریابی، تبلیغات، فروش و نشر بازی‌های قدرتمند، شرکت Nintendo به فهرست بهترین برندها در سال 2018 بازگشت و مکان 99 را به خود اختصاص داد. این شرکت در پشت دیگر رقیبان خود یعنی مایکروسافت و سونی قرار دارد که به ترتیب‌ در مکان‌های 5 و 59 جای گرفتند. با این حال باید اشاره کرد مایکروسافت و سونی برندهای بزرگی در زمنیه‌های مختلف به شمار می‌روند و تجارت آن‌ها تنها به Xbox و PlayStation محدود نمی‌شود.

در مقابل Nintendo تنها کمپانی در این لیست است که تجارت آن فقط به بازی‌های ویدئویی مربوط می‌شود. کمپانی‌های دیگر مربوط به تکنولوژی، اتومبیل، مد، مواد غذایی و غیره می‌شوند. تعجبی نیز نخواهد داشت که سه شرکت اپل، گوگل و آمازون به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جای گرفته باشند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 10 =