اخبار بازی

نینتندو تایید کرد خبری از مرگ Luigi نیست

خبری از مرگ Luigi نیست

وی جی مگ: شاید نمایش‌های شرکت Nintendo را دیده باشید که در یکی از آن‌ها برای اولین بار شخصیت بازی Castlevania در بازی Super Smash Bros Ultimate وجود دارد. البته طرفداران از این کار ناراضی هستند چرا که به نظر می‌رسد شخصیت Luigi مرده است.

به گزارش وی جی مگ، به نظر نمی‌رسید که شرکت Nintendo به راحتی از این شخصیت دست بکشد و طرفداران نیز از این کار راضی نبودند. به تازگی شرکت Nintendo تائید کرد که این شخصیت سالم است. احتمال روح Luigi به جسمش بازگشته است و قرار است دوباره او را ببینیم.

این خبر در توییتی منتشر شد که نوشته شده بود «Luigi is Ok». حتما بسیاری از طرفداران با شنیدن این خبر خیالشان راحت شده و بسیار خوشحال شده‌اند. این کار به خاطر ترس از دست دادن طرفداران بوده است. زمانی که Liu Kang شخصیت Dust را سال‌ها پیش در بازی Mortal Kombat شکست داد را به یاد دارید؟ او به عنوان زامبی به بازی بازگشت و به حالا به طرز معجزه‌آسایی به شکل عادی خود برگشته است. به هر حال بازگشت او برای طرفداران خبر خوبی است و همچنین باعث می‌شود شرکت Nintendo در  فروش بازی‌های آینده خود با مشکلی مواجه نشود چرا که Luigi هنوز هم در این سری بازی‌ها حضور خواهد داشت.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + شانزده =