اخبار بازی

شروع صدرنشینی Nintendo Switch در بازار آمریکا

شروع صدرنشینی Nintendo Switch در بازار آمریکا

وی جی مگ: تا پیش از ماه گذشته یعنی ژوئن، کنسول PS4 از فوریه سال 2018 صدر چارت NPD را به خود اختصاص داده بود. در ماه گذشته NES Classic Mini در مکان نخست جای گرفت با این حال کنسول PS4 پرفروش‌ترین کنسول این نسل محسوب می‌شود. اما برای ماه جولای آمار به گونه‌ای متفاوت توسط NPD به ثبت رسید و شروع صدرنشینی Nintendo Switch در بازار آمریکا را به همراه داشت.

به گزارش وی جی مگ، براساس گزارش منتشر شده توسط NPD کنسول هیبریدی نینتندو از منظر درآمد و در تعداد واحد کنسول فروخته شد به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه جولای معرفی شد. به‌علاوه XBOX ONE هم توانست آمار خوبی را برای خود ثبت کند و عملکرد آن افزایش 60 درصدی سالیانه را نشان می‌دهد. این موضوع نشان می‌دهد برند XBOX در بازار آمریکا به عملکرد قدرتمند خود ادامه داده و فروش Xbox One X هم رشد داشته است.

با این حال کنسول PS4 علیرغم این که در یکی دو ماه گذشته توسط کنسول‌های نینتندو صدر جدول NPD را واگذار کرده اما هم‌چنان لقب پرفروش‌ترین کنسول سال و نسل را یدک می‌کشد. به طور خلاصه باید اطهار کرد هزینه برای خرید کنسول و سخت‌افزار در بالاترین میزان خود از سال 2011 قرار داشته و هم‌اکنون هر سه کنسول اصلی بازار عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش می‌گذارند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 14 =