اخبار بازی

مدل جدید Nintendo Switch سال 2019 عرضه می‌شود

مدل جدید Nintendo Switch سال 2019 عرضه می‌شود

وی جی مگ: در حالی که تنها یک سال و نیم از عرضه کنسول Nintendo Switch می‌گذرد این کنسول موفق شده نزدیک 20 میلیون واحد به فروش برساند و بخش عمده‌ای از بازار صنعت گیم را به خود اختصاص دهد. با این حال به نظر می‌رسد شرکت سازنده رو مدل جدید Nintendo Switch در حال کار است.

به گزارش وی جی مگ، و به نقل از خبر منتشر شده توسط Wall Street Journal Japan شرکت نینتندو در حال کار روی یک مدل جدید و بهبودیافته از Switch است که قرار است در نیمه دوم سال 2019 عرضه شود. این سیستم بهبودیافته بسیاری از قابلیت‌های کنسول فعلی را در اختیار داشته و با بازی‌های فعلی Switch نیز سازگاری کامل دارد. بدین معنی که نینتندو قصد ندارد تا عملکرد اساسی سیستم هیبریدی خود را تغییر دهد. موردی که البته ممکن است در آینده تغییر کند.

هم‌چنین اشاره شد هنوز مشخص نیست نینتندو چه سخت‌افزار و نرم‌افزار جدیدی برای ارتقا و بهبود کنسول خود استفاده می‌کند اما تمایل دارد تا از نمایشگر اسمارت‌فون‌های جدید بهره ببرد تا صفحه نمایش سیستم خود درخشان‌تر، باکیفیت‌تر و البته ضخامت کمتری داشته باشد و هم‌چنین از نظر مصرف انرژی نیز بهینه‌تر باشد. باید دید مدل جدید Nintendo Switch چه مواردی را برای بهبود عملکرد خود اعمال می‌کند و چه زمانی اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌هاnintendo Nintendo Switch Switch
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − ده =