اخبار بازی

بهبود عملکرد شبیه‌ساز Nintendo Switch

بهبود عملکرد شبیه‌ساز Nintendo Switch

وی جی مگ: هرچند تجربه بازی‌های ویدئویی با PC مزایای بسیاری را به همراه دارد اما عملا امکان بازی‌های انحصاری کنسول‌ها را از مخاطب می‌گیرد. این مسئله البته جلوی استفاده‌کنندگان از PC را نگرفته و آنها را به سراغ راه حل ثانویه یعنی استفاده از شبیه‌ساز برده. در همین راستا امروز با خبر شدیم که شبیه‌ساز Nintendo Switch‌ پیشرفت قابل توجهی داشته.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که مدتی است شبیه‌ساز Nintendo Switch با عنوان Yuzu در دست توسعه است اما این نرم‌افزار در زمان اجرای بازی‌های مشکلات بسیاری را تجربه می‌کرد. امروز اما سازندگان آن اعلام کردند که نسخه جدید شبیه‌ساز Nintendo Switch از دید عملکرد فنی پیشرفتی 40 تا 100 درصدی را در زمان اجرای بازی‌های مختلف تجربه کرده.

سازندگان Yuzu اعلام کرده‌اند که پیش‌تر این شبیه‌ساز تنها می‌توانست خروجی با نرخ فریم 50 تا 60 را ارائه کند اما با انتشار نسخه جدید این موضوع در برخی صحنه‌های بازی Super Mario Odyssey به 80 فریم در ثانیه هم رسیده. جدای از این بازی به نظر می‌رسد که شبیه‌ساز Nintendo Switch برای اجرای دیگر آثار انحصاری پلتفرم نینتندو نیز بهبود پیدا کرده.

حالا بعد از گذشت 5 شاهد این موضوع هستیم که شبیه‌ساز Yuzu در زمان اجرای بازی Super Mario Odyssey وضعیت خود را از 30 به 80 فریم رسانده که عددی قابل توجه است. این نکته را نیز در نظر بگیرید که شبیه‌ساز Nintendo Switch با توجه به استفاده از سخت‌افزار PC برخی جنبه‌های گرافیکی بازی‌های پلتفرم نینتندو را نیز ارتقا می‌دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =