اخبار بازی

نینتندو روی یک بازی فراموش شده و قدیمی کار می‌کند !

نینتندو روی یک بازی فراموش شده و قدیمی کار می‌کند !

وی جی مگ: به نظر می‌رسد هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی راه نینتندو را بگیرید و این کمپانی ژاپنی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین آثار ممکن را در اختیار دارندگان Nintendo Switch قرار دهد. مجموعه‌ای که احتمالا باید شاهد یک بازی فراموش شده و قدیمی در آن باشیم.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی دبیر ارشد مجله گیم‌اینفورمر در صحبت با گرگ میلر به این نکته اشاره داشته که نینتندو روی یک بازی فراموش شده و قدیمی کار می‌کند که هیچ‌کس انتظارش را ندارد. عمران خان که سال‌هاست در معتبرترین مجله مرتبط با بازی‌های ویدئویی کار کرده و ارتباط نزدیکی نیز با نینتندو دارد، معمولا اطلاعات واقعی را پیرامون بازی‌های این کمپانی ژاپنی در اختیار دارد.

با توجه به این مسئله می‌توان انتظار داشت که نینتندو اینبار به سراغ یکی دیگر از بازی‌های قدیمی خود برود. هرچند هنوز هیچ جزئیاتی در این زمینه وجود ندارد اما صحبت‌های خان به شکلی مطرح شده که انتظار می‌رود عنوان مورد نظر سال‌ها پیش از جریان ساخت خارج شده و حالا برای بار دیگر باز می‌گردد.

از همین حالا طرفداران Nintendo دست به کار شده و احتمال‌های بسیاری را مورد بحث قرار داده‌اند. در میان نام‌های مطرح شده اما شاید بازی‌هایی مثل F-Zero و البته Eternal Darkness جذابیت بیشتری نسبت به دیگر آثار موجود داشته باشند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 15 =