اخبار بازی

تعداد بازی‌های Nintendo Switch از مرز هزار عنوان گذشت

تعداد بازی‌های Nintendo Switch از مرز هزار عنوان گذشت

وی جی مگ: هفت سال از عرضه کنسول Nintendo 3DS گذشته و این کنسول دستی آرشیوی از عناوین مختلف را در اختیار دارد. اما نکته قابل توجه بدین شرح است تعداد بازی‌های Nintendo Switch در مدت زمان یک سال و نیمی که از عرضه آن می‌گذرد به تعداد عناوین 3DS نزدیک شده و چیزی به عبور کردن از آن باقی نمانده است.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده توسط نینتندو، تعداد عناوین کنسول Switch به 3DS نزدیک می‌شود. این مورد از اقدام اخیر نینتندو ناشی می‌شود که بازی‌های مستقل بسیاری را روی پلتفرم هیبریدی خود منتشر کرده و با سرویس ویژه Nindies که از هفته جاری شروع می‌شود هم شدت بیشتری به خود بگیرد. براساس آمار اعلام شده در حال حاضر Switch تعداد 1065 بازی داشته در حالی که این میزان برای 3DS به 1254 تعداد اشاره دارد.

این آمار بسیار شگفت‌انگیر و قابل توجه است که Nintendo Switch در مدت زمان چند توانسته به این میزان بازی دست پیدا کند. از طرف دیگر این موضوع با توجه به فروش حدود 20 میلیون واحدی این کنسول از زمان عرضه در مارچ 2017 شاید چندان هم غافل‌گیرکننده نباشد. با این حال هنوز تعداد بازی‌های Nintendo Switch با دیگر پلتفرم‌های این شرکت نظیر Wii که 1755 عدد و Nintendo DS که 1830 عدد بازی داشته فاصله دارد.

با توجه به این که تعداد قابل توجهی از توسعه‌دهندگان مشغول معرفی و تولید بازی برای Nintendo Switch هستند رسیدن تعداد بازی‌های این کنسول به 2000 عدد تا پایان سال اصلا دور از انتظار نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =