اخبار بازی

تاکنون بیش از 1800 بازی برای Nintendo Switch منتشر شده

تاکنون بیش از 1800 بازی برای Nintendo Switch منتشر شده

وی جی مگ: در آستانه سالگرد عرضه سه سالگی Switch اعلام شد از زمان انتشار این کنسول در مارچ 2017 تاکنون بیش از 1800 بازی برای Nintendo Switch منتشر شده است و چیزی باقی نمانده تا تعداد عناوین این کنسول به نطقه‌عطف قابل توجه 2000 برسد.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت Perfectly Nintendo که همواره لیستی از بازی‌های عرضه شده روی کنسول هیبریدی نینتندو را به نمایش می‌گذارد تاکنون بیش از 1800 بازی برای Nintendo Switch در سرتاسر ژاپن، آمریکای شمالی و اروپا عرضه شده است. رقم دقیق اعلام شده برابر با 1868 بازی منحصر به فرد است. از این تعداد 1702 عنوان در منطقه آمریکای شمالی، 1689 اثر در اروپا و 1043 بازی در ژاپن منتشر گردیده است. تاکنون تنها در سال جاری 182 بازی عرضه شده که بیان می‌دارد در هر روز 4 بازی برای Nintendo Switch در دسترس قرار گرفته است. آماری که فوق‌العاده عالی محسوب می‌شود.

با توجه به این که کمپانی نینتندو همواره در تلاش است تا از سرعت انتشار بازی‌های مختلف به خصوص عناوین مستقل روی کنسول Switch کاسته نشود انتظار می‌رود این پلتفرم هیبریدی تا انتهای دوران عمر خود گنجینه‌ای شامل بیشترین تعداد بازی در میان تمام کنسول‌های تاریخ نینتندو را در اختیار داشته باشد.

برچسب‌هاnintendo Nintendo Switch Switch
فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + دو =

  • واقعا جذابه. هر بازی ای که بگی روی این سوییچ هست. به جز بازی های خیلی سنگین که کنسول نمیکشه مثل rdr2 یا بازی های سنگین اختصاصی هر بازی ای دیگه اراده کنی روی این کنسول هست. یه سری بازی هایی هم که روی موبایلها میاد روی اینم عرضه میشه.