اخبار بازی

مجموع فروش Nintendo Switch از PlayStation Vita در ژاپن پیشی گرفت

مجموع فروش Nintendo Switch از PlayStation Vita در ژاپن پیشی گرفت

وی جی مگ: در جدیدترین آمار منتشر شده از سوی Media Create مشخص شد Switch به میزان فروش 6 میلیون واحدی در ژاپن رسیده است. آماری که بیان می‌دارد مجموع فروش Nintendo Switch از PlayStation Vita در منطقه نام‌برده پیشی گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، Media Create که آمار و اطلاعات هفتگی فروش بازی و کنسول در ژاپن را ارائه می‌کند در گزارش هفته جاری خود مشخص کرد که کنسول هیبریدی نینتندو توانسته 281,222 واحد دیگر در ژاپن به فروش برساند و مجموع فروش آن به 6 میلیون نسخه برسد. موردی که باعث می‌شود مجموع فروش Nintendo Switch از PlayStation Vita جلو بزند. زیرا چنان‌چه به یاد داشته باشید آخرین نسل از کنسول دستی سونی توانسته بود 5,955,448 واحد دستگاه در ژاپن بفروشد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد بدین شرح است PS Vita در دسامبر 2011 در ژاپن عرضه شد در حالی که Switch در مارچ 2017 کار خود را شروع کرد. از نکته اشاره شده باید نتیجه گرفت که کنسول نینتندو در مدت زمان 6 سال زودتر توانسته از فروش PS Vita پیشی بگیرد. آخرین گزارش‌های منتشر شده از فروش 16 میلیون واحدی PlayStation Vita در سرتاسر دنیا حکایت داشتند. نقطه‌ای که Nintendo Switch مدت‌ها پیش در سال گذشته توانست به آن دست پیدا کند.

اگرچه آخرین کنسول دستی سونی نتوانست انتظارات را برآورده کند اما عملکرد آن ژاپن قابل قبول بوده و یک سوم مجموع فروش این کنسول دستی را به دست آورده است. در مقابل این Switch بوده که با سرعت فروش باورنکردنی خود تمامی آمارها و رکوردها را شکسته و به نام خود تغییر می‌دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − نه =