اخبار بازی

فروش Nintendo Switch به 22 میلیون دستگاه رسید

فروش Nintendo Switch به 22 میلیون دستگاه رسید

وی جی مگ: روز گذشته اعلام کردیم که فروش بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild به 10 میلیون نسخه تنها روی کنسول فعلی نینتندو رسیده و امروز با انتشار جزئیات بیشتری از گزارش مالی کمپانی ژاپنی مشخص شده که فروش Nintendo Switch به 22 میلیون دستگاه رسیده.

به گزارش وی جی مگ، موفقیت‌های کنسول Nintendo Switch در بازارهای مختلف جهان همچنان ادامه دارد و امروز مشخص شده که فروش Nintendo Switch به 22 میلیون یا اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم به 22.86 میلیون دستگاه رسیده. نینتندو همچنین اعلام کرده که کنسول فعلی آنها در سال جاری میلادی موفق به تجربه فروشی 5.07 میلیون دستگاهی شده.

جالب است که هرچند بازی‌های منتشر شده برای این کنسول در سال گذشته کیفیت و کمیت بیشتری داشتند اما عملکرد امسال فروش Nintendo Switch نسبت به سال مالی 2017 افزایش داشته. با در نظر گرفتن این آمار حالا Nintendo Switch توانسته کنسول Gamecube را که 21.74 میلیون دستگاه از آن در اختیار مخاطب‌ها قرار گرفته بود را از دید فروش پشت سر بگذارد. کنسول Gamecube چنین آماری را طی 5 سال به دست آورده بود اما Nintendo Switch برای سبقت از آن تنها به 18 ماه نیاز داشت.

انتظار می‌رود که در سال آینده Nintendo Switch از دید فروش Nintendo 64 را نیز پشت سر بگذارد که در زمان خود موفق به ثبت آمار 33 میلیونی شده بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + شش =