اخبار بازی

افزایش 115 درصدی فروش Nintendo Switch نسبت به سال گذشته

افزایش 115 درصدی فروش Nintendo Switch نسبت به سال گذشته

وی جی مگ: انتشار بیانیه جدید شرکت نینتندو از رکورد شکنی و افزایش 115 درصدی فروش Nintendo Switch در بازه زمانی بلک فرایدی به نسبت سال گذشته خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، نینتندو اعلام کرد کنسول Nintendo Switch بالاترین میزان فروش را در میان تمامی کنسول‌های این کمپانی در هفته بلک فرایدی در بازار آمریکا داشته است. این حتی شامل Wii هم می‌شود که بازه زمانی مشابه رکوردهای مختلفی را از خود به جا گذاشته بود. با این حال Switch توانسته در فاصله این 5 روز بیش از 800 هزار واحد کنسول به فروش برساند. این عملکرد از افزایش 115 درصدی فروش Nintendo Switch به نسبت بازه زمانی مشابه در سال 2017 حکایت دارد که به لطف باندل‌های مختلف این کنسول هیبریدی و هم‌چنین عرضه بازی Pokemon Let’s Go میسر شده است.

از طرفی دیگر شرکت نینتندو اعلام کرد بازی Super Mario Party موفق شده در بازار آمریکای شمالی به فروش بیش از 1 میلیون واحدی دست پیدا کند و از این طریق سریع‌ترین فروش را میان عناوین این مجموعه داشته است. با توجه به این که عملکرد Switch و بازی‌هایش در سایر نقاط دنیا هم‌چون بریتانیا و ژاپن هم خوب بوده است نینتندو به هدف خود برای انتهای سال نزدیک‌تر شده است. باید توجه کرد این کمپانی عرضه Super Smash Bros. Ultimate را در هم برنامه دارد که می‌تواند باز هم به افزایش فروش کنسول محبوبش کمک کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − چهار =