اخبار بازی

فروش Nintendo Switch به 32 میلیون دستگاه رسید

فروش Nintendo Switch به 32 میلیون دستگاه رسید

وی جی مگ: گزارش مالی جدید منتشر شده توسط کمپانی نینتندو از رسیدن فروش Nintendo Switch به 32 میلیون دستگاه خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات جدید منتشر شده مشخص شد تا 31 دسامبر 2018 فروش کنسول Nintendo Switch به 32 میلیون دستگاه رسیده است. رقم دقیق اعلام شده به 32.27 میلیون دستگاه اشاره دارد. این کمپانی در سه ماهه انتهایی سال گذشته توانست 9.41 واحد کنسول به فروش برساند. فروش بازی‌های این کنسول نیز در بازه زمانی مشابه اعلام شده به 52.51 میلیون نسخه اشاره دارد. نکته قابل توجه بدین شرح است که شرکت نینتندو پیش‌بینی قبلی خود برای میزان فروش Switch را کاهش داده است.

پیش‌‌بینی انجام شده در آپریل 2018 بیان می‌داشت که تا پایان مارچ 2019 کنسول Switch فروش 20 میلیون واحدی را تجربه می‌کند. اکنون این میزان به 17 میلیون واحد برای سال مالی جاری کاهش پیدا کرده است. این میزان نزدیک به فروش سال گذشته Nintendo Switch بوده که برابر با 17.79 میلیون نسخه بود.

از طرفی دیگر فروش بازی Super Smash Bros. Ultimate به 12.08 میلیون نسخه رسید. این اثر فایتینگ هم‌اکنون در جایگاه سوم پرفروش‌ترین عناوین منتشر شده برای Switch قرار دارد. بازی مذکور که به تازگی عرضه شده تاکنون از The Legend of Zelda: Breath of the Wild با میزان فروش 11.68 میلیون نسخه و Pokemon: Let’s Go با میزان فروش 10 میلیون نسخه سبقت گرفته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + هفده =