اخبار بازی

شایعه: امسال پشتیبانی از VR به Nintendo Switch اضافه می‌شود

شایعه: امسال پشتیبانی از VR به Nintendo Switch اضافه می‌شود

وی جی مگ: تاکنون شایعاتی مختلفی پیرامون برنامه کاری نینتندو در سال 2019 منتشر شده که بیشتر آن‌ها به عرضه مدلی جدید از Switch تحت عنوان Pro و Lite اشاره می‌کنند. با این حال شایعات جدید بیان می‌دارند کمپانی نینتندو قصد دارد در سال جاری پشتیبانی از VR به Nintendo Switch را اضافه کند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت Nintendo World Report براساس منبعی از درون کمپانی نینتندو، این شرکت در حال آماده‌سازی برای معرفی پشتیبانی از واقعیت مجازی در سال 2019 است. مدت کوتاهی پس از آن برخی از بازی‌های فرست پارتی هم به‌روزرسانی می‌شوند. شایعه اضافه شدن پشتیبانی از VR به Nintendo Switch در راستای حق اختراعی که چندی پیش نینتندو تحت عنوان Switch VR به ثبت رسانده بود و هم‌چنین صحبت‌های خود کمپانی پیرامون صورت گرفتن این امر نشان می‌دهد اضافه شدن چنین قابلیتی به کنسول هیبریدی نینتندو در سال 2019 دور از انتظار نخواهد بود.

با این حال باید توجه کرد استفاده از واقعیت مجازی در حالت دستی Switch به چه صورت خواهد بود. وضوح تصویر Nintendo Switch برابر 720p بوده که برای واقعیت مجازی بسیار کم محسوب می‌شود. حتی وضوح تصویر در Playstation VR هم که برابر 1080p است گاهی اوقات کم به نظر می‌رسد. باید دید نینتندو چگونه می‌تواند از پس حل این مشکل بر بیاید. شاید تجربه واقعیت مجازی که Switch قرار است منتقل کند به جای کنسول‌های خانگی، شباهت بیشتری به تجربه گوشی‌های موبایل داشته باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × سه =